Konwencja dodatkowa do Konwencji międzynarodowej o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV) z dnia 25 lutego 1961 dotycząca odpowiedzialności kolei za śmierć lub zranienie podróżnych oraz Protokoły A i B. Berno 1966.02.26.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1973.7.46

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 1973 r.

KONWENCJA DODATKOWA
do Konwencji międzynarodowej o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV) z dnia 25 lutego 1961 r. dotycząca odpowiedzialności kolei za śmierć i zranienie podróżnych oraz Protokoły A i B,
sporządzone w Bernie dnia 26 lutego 1966 r.

W imieniu Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej

RADA PAŃSTWA POLSKIEJ RZECZYPOSPOLITEJ LUDOWEJ

podaje do powszechnej wiadomości:

Dnia 26 lutego 1966 roku zostały sporządzone w Bernie Konwencja dodatkowa do Konwencji międzynarodowej o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV) z dnia 25 lutego 1961 roku dotycząca odpowiedzialności kolei za śmierć i zranienie podróżnych oraz Protokoły A i B.

Po zaznajomieniu się z powyższą Konwencją i Protokołami A i B, Rada Państwa uznała ją i uznaje za słuszną z zastrzeżeniem przewidzianym w artykule 1 § 2 tej Konwencji; oświadcza, że wymieniona Konwencja i Protokoły są przyjęte, ratyfikowane i potwierdzone, oraz przyrzeka, że będą niezmiennie zachowywane.

Na dowód czego wydany został Akt niniejszy, opatrzony pieczęcią Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej.

Dano w Warszawie, dnia 9 stycznia 1971 roku.

(Teksty konwencji i protokołów zamieszczone są w załączniku do niniejszego numeru.)

ZAŁĄCZNIK 

KONWENCJA DODATKOWA

do Konwencji międzynarodowej o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV) z dnia 25 lutego 1961 r. dotycząca odpowiedzialności kolei za śmierć i zranienie podróżnych.

grafika