Rozdział 6 - Sposób przechowywania i archiwizowania dokumentów i innych nośników informacji związanych z działalnością funduszy inwestycyjnych i towarzystwa - Kontrola wewnętrzna, ewidencja zawartych transakcji, zapobieganie występowaniu konfliktów interesów oraz dokumentowanie źródeł będących podstawą decyzji inwestycyjnych w towarzystwie funduszy inwestycyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2009.45.364

Akt utracił moc
Wersja od: 20 marca 2009 r.

Rozdział  6

Sposób przechowywania i archiwizowania dokumentów i innych nośników informacji związanych z działalnością funduszy inwestycyjnych i towarzystwa

§  13.
Towarzystwo jest obowiązane przechowywać i archiwizować wszelkie dokumenty i inne nośniki informacji dotyczące działalności, o której mowa w art. 69 ustawy.
§  14.
1.
Dokumenty powinny być przechowywane na takim nośniku informacji, na jakim zostały sporządzone lub otrzymane przez towarzystwo, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.
Dokumenty sporządzone lub otrzymane przez towarzystwo za pomocą elektronicznych nośników informacji powinny być przechowywane na nośnikach elektronicznych o charakterze trwałym, umożliwiających odczytanie treści informacji zawartych w tych dokumentach przez cały okres ich przechowywania.
§  15.
1.
Dokumenty oraz inne nośniki informacji zawierające dane, które towarzystwo ma obowiązek przechowywać i archiwizować, powinny być przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieupoważnionych oraz umożliwiający kontrolę dostępu do nich, zapewniającą możliwość prześledzenia modyfikacji i przetwarzania danych.
2.
Towarzystwo jest obowiązane zapewnić należyte zabezpieczenie pomieszczeń, w których jest prowadzone archiwum, prowadzić ewidencję korzystania z archiwum oraz wyznaczyć osobę odpowiedzialną za prowadzenie archiwum.
3.
Towarzystwo jest obowiązane zapewnić osobom upoważnionym niezwłoczny wgląd do dokumentów oraz danych, o których mowa w ust. 1.