Rozdział 5 - Informacje o wynikach kontroli - Kontrola w administracji rządowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2020.224 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 12 lutego 2020 r.
Rozdział 5
Informacje o wynikach kontroli
Informacje o wynikach kontroli
1.
W uzasadnionych przypadkach kierownik jednostki kontrolującej może zarządzić sporządzenie informacji o wynikach kontroli.2.
Informacja o wynikach kontroli może obejmować przedstawienie wyników więcej niż jednej kontroli.3.
Informacja o wynikach kontroli jest sporządzana na podstawie akt kontroli i zawiera w szczególności:1)
określenie celu i zakresu kontroli oraz termin jej prowadzenia;2)
ustalenia z kontroli wskazujące zakres stwierdzonych nieprawidłowości, przyczynę ich powstania i skutki, jakie wywołują lub mogą wywołać w świetle kryteriów stosowanych w postępowaniu kontrolnym;3)
zalecenia lub wnioski dotyczące usprawnienia funkcjonowania jednostki kontrolowanej w zakresie dotyczącym kontroli.1.
Kierownik jednostki kontrolującej przesyła informację o wynikach kontroli kierownikowi jednostki nadrzędnej lub sprawującej nadzór nad jednostką kontrolowaną.2.
Kierownik jednostki kontrolującej może przesłać informację o wynikach kontroli do innych organów lub jednostek, które uzna za właściwe.