Art. 56. - [Sporządzenie informacji o wynikach kontroli] - Kontrola w administracji rządowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2020.224 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 12 lutego 2020 r.
Art. 56. [Sporządzenie informacji o wynikach kontroli]
1.
W uzasadnionych przypadkach kierownik jednostki kontrolującej może zarządzić sporządzenie informacji o wynikach kontroli.2.
Informacja o wynikach kontroli może obejmować przedstawienie wyników więcej niż jednej kontroli.3.
Informacja o wynikach kontroli jest sporządzana na podstawie akt kontroli i zawiera w szczególności:1)
określenie celu i zakresu kontroli oraz termin jej prowadzenia;2)
ustalenia z kontroli wskazujące zakres stwierdzonych nieprawidłowości, przyczynę ich powstania i skutki, jakie wywołują lub mogą wywołać w świetle kryteriów stosowanych w postępowaniu kontrolnym;3)
zalecenia lub wnioski dotyczące usprawnienia funkcjonowania jednostki kontrolowanej w zakresie dotyczącym kontroli.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »