§ 12. - Konto w systemie teleinformatycznym obsługującym zgłoszenie na wolne stanowisko sędziowskie.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.174

Akt obowiązujący
Wersja od: 27 stycznia 2017 r.
§  12.
1.
Dokumenty są gromadzone w systemie teleinformatycznym w repozytorium dotyczącym zgłoszenia konkretnego użytkownika.
2.
Repozytorium, o którym mowa w ust. 1, jest tworzone automatycznie po aktywacji konta.
3.
Dane przechowywane w repozytorium są automatycznie grupowane według postępowań, w których użytkownik brał udział, wraz z informacjami o formie i treści zgromadzonych w nim dokumentów i pism.
4.
Do czasu brakowania dokumentów kandydat na dane stanowisko sędziowskie posiada dostęp do tych dokumentów za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym.
5.
Dokumenty przechowywane w systemie teleinformatycznym brakuje prezes sądu, któremu zgłoszono kandydatury na dane stanowisko sędziowskie.
6.
Brakowanie dokumentacji kandydata na dane stanowisko sędziowskie polega na ocenie jej przydatności, wydzieleniu dokumentacji nieprzydatnej zawartej w repozytorium, o którym mowa w ust. 1, i jej zniszczeniu w sposób właściwy dla danej technologii zapisu.
7.
Brakowanie dokumentacji z systemu teleinformatycznego może nastąpić po jej przeniesieniu do właściwego archiwum.