§ 12. - Konto w systemie teleinformatycznym obsługującym zgłoszenie na wolne stanowisko sędziowskie.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.174
Akt obowiązujący
Wersja od: 27 stycznia 2017 r.
§ 12.
1.
Dokumenty są gromadzone w systemie teleinformatycznym w repozytorium dotyczącym zgłoszenia konkretnego użytkownika.
2.
Repozytorium, o którym mowa w ust. 1, jest tworzone automatycznie po aktywacji konta.
3.
Dane przechowywane w repozytorium są automatycznie grupowane według postępowań, w których użytkownik brał udział, wraz z informacjami o formie i treści zgromadzonych w nim dokumentów i pism.
4.
Do czasu brakowania dokumentów kandydat na dane stanowisko sędziowskie posiada dostęp do tych dokumentów za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym.
5.
Dokumenty przechowywane w systemie teleinformatycznym brakuje prezes sądu, któremu zgłoszono kandydatury na dane stanowisko sędziowskie.
6.
Brakowanie dokumentacji kandydata na dane stanowisko sędziowskie polega na ocenie jej przydatności, wydzieleniu dokumentacji nieprzydatnej zawartej w repozytorium, o którym mowa w ust. 1, i jej zniszczeniu w sposób właściwy dla danej technologii zapisu.
7.
Brakowanie dokumentacji z systemu teleinformatycznego może nastąpić po jej przeniesieniu do właściwego archiwum.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .