§ 13. - Konkurs na stanowisko Dyrektora Polskiego Centrum Akredytacji.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2003.167.1625
Akt utracił moc
Wersja od: 25 września 2003 r.
§ 13.
1.
Przewodniczący komisji konkursowej, w terminie 14 dni od dnia podjęcia uchwały o wyniku konkursu, przekazuje ministrowi właściwemu do spraw gospodarki dokumentację przebiegu konkursu.
2.
Dokumentacja, o której mowa w ust. 1, zawiera w szczególności:
1)
uchwały komisji konkursowej wraz z ich uzasadnieniami;
2)
protokoły z posiedzeń komisji konkursowej w poszczególnych etapach konkursu;
3)
opisową ocenę każdej osoby kandydującej na stanowisko Dyrektora Centrum, wraz z jej uzasadnieniem.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .