Art. 94(5). - [Kontynuowanie prowadzenia dotychczasowej dokumentacji pracowniczej w przypadku ponownego nawiązania stosunku pracy] - Kodeks pracy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.1465 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 31 lipca 2023 r.
Art. 945. [Kontynuowanie prowadzenia dotychczasowej dokumentacji pracowniczej w przypadku ponownego nawiązania stosunku pracy]
§ 1.
W przypadku ponownego nawiązania stosunku pracy z tym samym pracownikiem w okresie, o którym mowa w art. 94 pkt 9b, pracodawca kontynuuje prowadzenie dla tego pracownika dotychczasowej dokumentacji pracowniczej.§ 2.
W przypadku, o którym mowa w § 1, okres przechowywania dokumentacji pracowniczej liczy się od końca roku kalendarzowego, w którym kończący się najpóźniej stosunek pracy rozwiązał się lub wygasł.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (101)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (101)
- Czy dyrektor szkoły powinien założyć nowe akta osobowe w związku z ponownym zatrudnieniem pracownika?
- Czy pracodawca powinien założyć nowe akta osobowe pracownikowi zatrudnionemu ponownie po przejściu na emeryturę, jeśli okres ich przechowywania będzie taki sam, jak dokumentacji zgromadzonej przy poprzedniej umowie?
- Na jakich zasadach należy przechowywać dokumentację związaną z wewnętrzną procedurą antymobbingową?