Art. 94(10). - [Zniszczenie dokumentacji pracowniczej w przypadku nieodebrania jej przez pracownika] - Kodeks pracy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.1465 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 31 lipca 2023 r.
Art. 9410. [Zniszczenie dokumentacji pracowniczej w przypadku nieodebrania jej przez pracownika]
W przypadku nieodebrania poprzedniej postaci dokumentacji pracowniczej zgodnie z art. 949, pracodawca może zniszczyć poprzednią postać takiej dokumentacji.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (8)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (8)
- Czy w procesie zmiany postaci dokumentacji pracowniczej z papierowej na elektroniczną pracodawca może umożliwić pracownikowi odbiór osobiście albo za pośrednictwem kuriera?
- Jak przejść z papierowej postaci dokumentacji pracowniczej na elektroniczną?
- Jak postępować z papierowymi orzeczeniami lekarskimi, w sytuacji kiedy pracodawca wprowadził w zakładzie pracy e-teczki?