Art. 71. - [Skreślenia i poprawki] - Kodeks postępowania administracyjnego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.775 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 12 maja 2023 r.
Art. 71. [Skreślenia i poprawki]
Skreśleń i poprawek w protokole należy tak dokonywać, aby wyrazy skreślone i poprawione były czytelne. Skreślenia i poprawki powinny być stwierdzone w protokole przed jego podpisaniem.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (5)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (5)
- Czy w sytuacji, gdy osoba będzie się upierała, że prowadzi oddzielne gospodarstwo domowe, wystąpić do US z wnioskiem o udostępnienie informacji dotyczących dochodu partnera?
- Czy jeśli pracownik socjalny pomyli się w trakcie wprowadzania wywiadu środowiskowego, to czy może przekreślić i napisać poprawną formę wraz ze swoim podpisem?
- Czy pracownik ma obowiązek udostępnić kopię protokołu z rozmowy i wizyty osobie zgłaszającej?