§ 5. - Klasyfikacja lotnisk i rejestr lotnisk.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.1065 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 6 czerwca 2023 r.
§  5. 
1. 
Rejestr jest prowadzony w postaci elektronicznej przy użyciu systemu teleinformatycznego. Integralną częścią rejestru jest zbiór dokumentów w postaci papierowej, otrzymanych od zarządzającego lotniskiem lub wytworzonych w postępowaniu o wpisanie lotniska do rejestru lotnisk.
2. 
System teleinformatyczny, o którym mowa w ust. 1, zapewnia możliwość wydruku informacji zawartych w księdze rejestru lotnisk.
3. 
Dane w księdze rejestru lotnisk oraz w teczce rejestracyjnej lotniska wpisuje się i aktualizuje na podstawie wniosku, o którym mowa w art. 59 ust. 2 ustawy, wniosku, o którym mowa w art. 59 ust. 5 zdanie drugie ustawy, lub zgłoszenia, o którym mowa w art. 61 ust. 3 ustawy.