§ 17. - Kategorie prac geologicznych, kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposób postępowania w sprawach stwierdzania kwalifikacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2006.124.865

Akt utracił moc
Wersja od: 12 lipca 2006 r.
§  17.
1.
Stwierdzenie kwalifikacji następuje na wniosek osoby ubiegającej się o stwierdzenie tych kwalifikacji.
2.
Wniosek o stwierdzenie kwalifikacji zawiera:
1)
imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres wnioskodawcy;
2)
określenie rodzaju kwalifikacji, o których stwierdzenie ubiega się wnioskodawca.
3.
Do wniosku dołącza się:
1)
uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, świadectwa lub dyplomu ukończenia szkoły;
2)
wykaz projektów i dokumentacji geologicznych, przy których wykonywaniu wnioskodawca brał udział;
3)
życiorys zawierający opis przebiegu pracy zawodowej uwzględniający rodzaj kwalifikacji, o których stwierdzenie ubiega się wnioskodawca, wraz z dokumentami potwierdzającymi przebieg pracy zawodowej.
4.
Wykaz projektów i dokumentacji geologicznych powinien być potwierdzony przez pracodawcę wnioskodawcy lub archiwum geologiczne przechowujące opracowania i zawierać:
1)
tytuły oraz rok wykonania projektów i dokumentacji geologicznych;
2)
określenie charakteru i stopnia udziału wnioskodawcy w wykonywaniu projektów i dokumentacji geologicznych;
3)
wskazanie nazw i adresów organów, które zatwierdziły lub przyjęły projekty i dokumentacje geologiczne.