§ 17. - Kategorie prac geologicznych, kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposób postępowania w sprawach stwierdzania kwalifikacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.153.1776

Akt utracił moc
Wersja od: 1 lipca 2005 r.
§  17.
1.
Stwierdzenie kwalifikacji następuje na wniosek osoby ubiegającej się o stwierdzenie tych kwalifikacji.
2.
Wniosek o stwierdzenie kwalifikacji zawiera:
1)
imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres wnioskodawcy,
2)
określenie rodzaju kwalifikacji, o których stwierdzenie ubiega się wnioskodawca.
3.
Do wniosku, o którym mowa w ust. 2, dołącza się:
1)
uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych bądź świadectwa lub dyplomu ukończenia szkoły,
2)
wykaz projektów i dokumentacji geologicznych, przy wykonywaniu których wnioskodawca brał udział,
3)
życiorys zawierający opis przebiegu pracy zawodowej, uwzględniając rodzaj kwalifikacji, o których stwierdzenie ubiega się wnioskodawca, wraz z dokumentami potwierdzającymi przebieg pracy zawodowej.
4.
Wykaz, o którym mowa w ust. 3 pkt 2, powinien być potwierdzony przez pracodawcę wnioskodawcy i zawierać:
1)
tytuły oraz rok wykonania projektów i dokumentacji geologicznych,
2)
określenie charakteru i stopnia udziału wnioskodawcy w wykonywaniu projektów i dokumentacji geologicznych,
3)
wskazanie nazw i adresów organów, które zatwierdziły lub przyjęły projekty i dokumentacje geologiczne.