§ 5. - Katalog usług powszechnych oraz szczegółowe wymagania dotyczące świadczenia usług powszechnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2004.16.158
Akt utracił moc
Wersja od: 3 września 2004 r.
§ 5.
1.
Usługi polegające na udzielaniu informacji o numerach abonentów powinny być świadczone przez operatora całodobowo przez 7 dni w tygodniu za pomocą telefonicznego biura numerów w sposób uwzględniający uzasadnione interesy konsumentów.
2.
Usługi polegające na udzielaniu informacji o numerach abonentów mogą być świadczone, oprócz telefonicznego biura numerów, także w innej formie.
3.
Realizacja usługi polegającej na udzielaniu informacji o numerach abonentów za pomocą telefonicznego biura numerów powinna być poprzedzona każdorazowo informacją głosową o wysokości opłaty za połączenie, z wyszczególnieniem ceny brutto i netto.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .