Art. 34. - [Przygotowanie raportu z przeglądu akredytacyjnego] - Jakość w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.1692

Akt obowiązujący
Wersja od: 24 sierpnia 2023 r.
Art.  34.  [Przygotowanie raportu z przeglądu akredytacyjnego]
1. 
Po zakończeniu przeglądu akredytacyjnego zespół wizytatorów sporządza raport z przeglądu.
2. 
Raport z przeglądu obejmuje:
1)
nazwę podmiotu wnioskującego o udzielenie akredytacji;
2)
czas trwania przeglądu akredytacyjnego;
3)
imiona i nazwiska członków zespołu wizytatorów;
4)
wskazanie standardów akredytacyjnych dla określonego rodzaju działalności leczniczej albo zakresu świadczeń;
5)
wskazanie zakładu leczniczego lub zakładów leczniczych, jednostki organizacyjnej lub grupy jednostek, komórki organizacyjnej lub grupy komórek organizacyjnych w przypadku podmiotów leczniczych albo wskazanie miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku praktyk zawodowych, o których mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, wskazanie miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, zgodnie z wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą;
6)
opis ustaleń faktycznych;
7)
propozycję oceny punktowej spełnienia pojedynczych standardów akredytacyjnych przez podmiot wnioskujący o udzielenie akredytacji oraz sumę ocen punktowych;
8)
propozycję oceny stopnia spełnienia standardów akredytacyjnych podmiotu wnioskującego o udzielenie akredytacji;
9)
omówienie standardów akredytacyjnych, które nie są spełnione albo są częściowo spełnione przez podmiot wnioskujący o udzielenie akredytacji;
10)
zalecenia w zakresie poprawy spełnienia standardów akredytacyjnych przez podmiot wnioskujący o udzielenie akredytacji;
11)
datę sporządzenia raportu z przeglądu oraz podpisy członków zespołu wizytatorów.
3. 
Do raportu z przeglądu dołącza się zrealizowany plan przeglądu akredytacyjnego.
4. 
W przypadku, o którym mowa w art. 29 ust. 2, sporządza się jeden raport z przeglądu, który zawiera informacje, o których mowa w ust. 2 pkt 1, 4, 5, 8, 10 i 11, przy czym informacje, o których mowa w ust. 2 pkt 2, 3, 6, 7 i 9, oraz plan przeglądu akredytacyjnego, o którym mowa w ust. 3, przedstawia się dla każdego przeglądu akredytacyjnego odrębnie.