§ 3. - Izby wytrzeźwień i placówki wskazane lub utworzone przez jednostkę samorządu terytorialnego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.2075 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 11 października 2022 r.
§  3. 
1. 
Karta depozytowa zawiera:
1)
numer;
2)
oznaczenie izby wytrzeźwień lub placówki;
3)
dane osobowe niezbędne do zidentyfikowania osoby przyjętej:
a)
imię i nazwisko,
b)
imiona rodziców,
c)
datę i miejsce urodzenia lub wiek,
d)
adres zamieszkania lub miejsce pobytu,
e)
nazwę i numer dokumentu tożsamości;
4)
wykaz odebranych środków pieniężnych lub innych przedmiotów, w tym przedmiotów wartościowych, i ich opis;
5)
datę sporządzenia;
6)
podpis depozytariusza;
7)
podpis funkcjonariusza Policji lub strażnika straży gminnej, jeżeli dotyczy.
2. 
W karcie depozytowej dokonuje się opisu odebranych środków pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych, określając ich szczególne cechy, zwłaszcza odpowiednio nazwę, nominał, rodzaj, barwę, markę i stan zużycia. W przypadku braku takich cech dokonuje się odpowiedniej adnotacji w karcie depozytowej.
3. 
Środki pieniężne lub inne przedmioty przekazane do depozytu przechowuje się w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo, w pomieszczeniach zabezpieczonych przed dostępem osób nieupoważnionych. Przedmioty wartościowe przechowuje się w opakowaniu trwale zamkniętym, obejmującym oznaczenie izby wytrzeźwień lub placówki i oznaczonym numerem karty depozytowej, albo w opakowaniu zabezpieczonym jednorazową plombą, której oznaczenie umożliwia identyfikację przedmiotu wartościowego opisanego w karcie depozytowej. Opakowanie, w którym jest przechowywany depozyt, przechowuje się w sejfie, szafie pancernej lub zamkniętych metalowych szafkach.