§ 1. - Instrukcja kancelaryjna, jednolite rzeczowe wykazy akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2011.14.67
Akt obowiązujący Wersja od: 8 lutego 2011 r.
§ 1.
1.
Rozporządzenie określa:1)
instrukcję kancelaryjną,2)
sposób klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji w formie jednolitych rzeczowych wykazów akt,3)
instrukcję w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zwaną dalej "instrukcją archiwalną",dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy, zwanych dalej "podmiotami".
2.
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o kierowniku podmiotu, należy przez to rozumieć, odpowiednio, wójta (burmistrza, prezydenta miasta), przewodniczącego zarządu związku międzygminnego, starostę, marszałka województwa, wojewodę oraz pozostałe organy zespolonej administracji rządowej w województwie, jeżeli te organy nie są obsługiwane przez urząd wojewódzki.3.
W stosunku do organów stanowiących gminy, powiatu i województwa zadania w zakresie postępowania z dokumentacją i wykonywania czynności kancelaryjnych realizują odpowiednie podmioty i kierownicy tych podmiotów.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (13)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (13)
- Po ilu latach od zakończenia procedury Niebieskiej Karty można archiwizować akta?
- Czy akta sprawy zawierające wniosek, decyzje powinny być rozdzielone od informacji geologicznej zawierającej projekt prac?
- Czy zgłoszenie o podejrzeniu przemocy powinno być złożone na dziennik podawczy czy przekazane bezpośrednio przewodniczącemu ZI?