Art. 21a. - [Publikacja informacji dotyczących organizacji i przeprowadzania kontroli urzędowych] - Inspekcja Weterynaryjna.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.12 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 4 stycznia 2024 r.
Art. 21a. [Publikacja informacji dotyczących organizacji i przeprowadzania kontroli urzędowych]
1.
Wojewódzki lekarz weterynarii podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej administrowanej przez urząd obsługujący ten organ informacje określone w art. 11 ust. 1 rozporządzenia 2017/625, w tym przekazuje w terminie do ostatniego dnia lutego informacje dotyczące kontroli urzędowych przeprowadzonych na obszarze województwa w poprzednim roku kalendarzowym.
2.
Powiatowy lekarz weterynarii przekazuje wojewódzkiemu lekarzowi weterynarii w terminie do dnia 31 stycznia dane niezbędne do przygotowania informacji dotyczących kontroli urzędowych przeprowadzonych na obszarze województwa w poprzednim roku kalendarzowym, o których mowa w ust. 1.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .