Art. 14. - [Konsultacje z radą pracowników] - Informowanie pracowników i przeprowadzanie z nimi konsultacji.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2006.79.550
Akt obowiązujący Wersja od: 9 lipca 2009 r.
Art. 14. [Konsultacje z radą pracowników]
1.
Pracodawca prowadzi konsultacje z radą pracowników w sprawach, o których mowa w art. 13 ust. 1 pkt 2 i 3.2.
Konsultacje powinny być prowadzone:1)
w terminie, formie i zakresie umożliwiającym pracodawcy podjęcie działań w sprawach objętych konsultacjami;2)
w zależności od przedmiotu dyskusji, na odpowiednim poziomie kierowniczym;3)
na podstawie informacji przekazanej przez pracodawcę oraz opinii przedstawionej przez radę pracowników i zdania odrębnego członka rady pracowników;4)
w sposób umożliwiający radzie pracowników odbycie spotkania z pracodawcą w celu uzyskania jego stanowiska wraz z uzasadnieniem odnoszącym się do jej opinii;5)
w celu umożliwienia osiągnięcia porozumienia pomiędzy radą pracowników a pracodawcą.3.
Rada pracowników oraz pracodawca prowadzą konsultacje w dobrej wierze oraz z poszanowaniem interesów stron.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (5)
Komentarze i publikacje liczba obiektów na liście: (13)
Komentarze liczba obiektów na liście: (4)
- Komentarz do ustawy o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji, [w:] Zbiorowe prawo zatrudnienia. Komentarz
- Komentarz do ustawy o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji, [w:] Zbiorowe prawo pracy. Komentarz
- Komentarz do ustawy o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji, [w:] Zbiorowe prawo pracy. Komentarz, wyd. II