Art. 12h. - [Delegacja do określenia trybu przeprowadzania konkursu i wzory dokumentów] - Informatyzacja działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.307 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 5 marca 2024 r. do: 30 września 2029 r.
Art.  12h.  [Delegacja do określenia trybu przeprowadzania konkursu i wzory dokumentów]
1. 
Minister właściwy do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:
1)
tryb przeprowadzania konkursu oraz kryteria, sposób i tryb przeznaczania oraz rozliczania środków finansowych na dofinansowanie projektów i przedsięwzięć, o których mowa w art. 12c ust. 1, w tym:
a)
sposób oceny wniosków o dofinansowanie projektów i przedsięwzięć,
b)
sposób oceny realizacji projektów i przedsięwzięć, zgodnie z warunkami określonymi w umowie, o której mowa w art. 12f ust. 1;
2)
wzór wniosku o dofinansowanie;
3)
wzór raportu rocznego z przebiegu realizacji projektów i przedsięwzięć oraz rozliczenia przyznanych środków finansowych;
4)
wzór raportu końcowego z przebiegu realizacji projektów i przedsięwzięć oraz rozliczenia przyznanych środków finansowych.
2. 
Minister właściwy do spraw informatyzacji, wydając rozporządzenie, o którym mowa w ust. 1, uwzględni:
1)
możliwość elektronicznego składania wniosków o dofinansowanie;
2)
potrzebę dokonania oceny wniosków o dofinansowanie za pomocą zobiektywizowanych kryteriów;
3)
potrzebę dokonania oceny realizacji projektów i przedsięwzięć na podstawie raportów rocznych i raportu końcowego;
4)
konieczność ujednolicenia składanych wniosków o dofinansowanie oraz raportów rocznych i końcowych.