§ 3. - Informacje dotyczące kwot obniżenia wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz ewidencje wystawionych informacji o kwocie obniżenia.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2018.1858

Akt obowiązujący
Wersja od: 28 września 2018 r.
§  3. 
1. 
Ewidencja wystawionych informacji o kwocie obniżenia, zwana dalej "ewidencją", zawiera wykazane w informacji INF-U:
1)
numer wpisu z zachowaniem ciągłości numeracji w roku sprawozdawczym;
2)
datę wystawienia informacji;
3)
znak informacji;
4)
dane o zwykłym lub korygującym statusie informacji;
5)
numer identyfikacji podatkowej (NIP) oraz pełną nazwę albo firmę, albo imię i nazwisko nabywcy;
6)
kwotę przysługującego obniżenia;
7)
uwagi, w tym odpowiednie adnotacje dotyczące dokonania korekty informacji oraz zakresu korekty.
2. 
Wpisy w ewidencji są dokonywane na bieżąco, w sposób trwały i czytelny, niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia podlegającego rejestracji.
3. 
Ewidencję oraz wykazane w niej dane chroni się w szczególności przed:
1)
utratą;
2)
uszkodzeniem lub zniszczeniem;
3)
kradzieżą;
4)
dostępem osób nieuprawnionych.
4. 
Przepis § 2 ust. 2 stosuje się odpowiednio do prowadzenia ewidencji i oceny jej zgodności z oryginałem.