§ 13. - Informacje dotyczące gospodarki środkami Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, przekazywane przez marszałków województw dysponentowi Funduszu.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2018.1955 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 25 kwietnia 2023 r.
§  13. 
1. 
Marszałkowie województw, realizując zadania finansowane ze środków Funduszu, są obowiązani do przekazywania dysponentowi Funduszu informacji, wynikających z prowadzonej wyodrębnionej ewidencji księgowej środków Funduszu, umożliwiających sporządzenie przez dysponenta Funduszu sprawozdań budżetowych i finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. 
Informacje ilościowe przekazywane przez marszałków województw są sporządzane z uwzględnieniem danych z ewidencji ilościowej realizacji zadań Funduszu oraz innych prowadzonych rejestrów.
3. 
Planowane i zrealizowane przychody, wydatki i koszty Funduszu marszałkowie województw przekazują w informacjach w układzie klasyfikacji budżetowej, ustalonej zgodnie z przepisami w sprawie szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej.
4. 
Przekazywane informacje oprócz wymaganych danych powinny również zawierać:
1)
imię i nazwisko oraz nazwę pełnionej funkcji lub zajmowanego stanowiska osoby odpowiedzialnej za zatwierdzenie informacji;
2)
imię i nazwisko oraz nazwę zajmowanego stanowiska osoby sporządzającej informację oraz bezpośredni numer jej telefonu służbowego oraz służbowy adres poczty elektronicznej;
3)
datę sporządzenia informacji oraz okres, za który informacja została sporządzona, lub dzień, na który informacja została sporządzona.