§ 7. - Homologacja systemów informatycznych stosowanych w urzędach pracy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.204.2085

Akt utracił moc
Wersja od: 17 września 2004 r.
§  7.
1.
Zgłoszenie systemu informatycznego do homologacji następuje na wniosek producenta.
2.
Wniosek zawiera:
1)
nazwę producenta i adres jego siedziby;
2)
imię, nazwisko i stanowisko służbowe osoby wyznaczonej do kontaktów w czasie procedury homologacji;
3)
określenie poziomów organizacyjnych, na jakich system informatyczny będzie homologowany, oznaczanych w sposób następujący:
a)
PUP - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań na rzecz rynku pracy przez samorząd powiatu,
b)
WUP - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań na rzecz rynku pracy przez samorząd województwa,
c)
UW - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań na rzecz rynku pracy przez wojewodę,
d)
PR - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań na rzecz rynku pracy przez ministra;
4)
oznaczenie nazwy i numeru wersji systemu informatycznego;
5)
określenie platformy sprzętowej i systemowej systemu informatycznego w przypadku platformy sprzętowej lub systemowej systemu informatycznego innej niż określona w wymaganiach homologacyjnych.
3.
Numer wersji systemu informatycznego, o którym mowa w ust. 2 pkt 4, tworzy się w następujący sposób:
1)
dla PUP w wersji "PUP/n-k-y-x";
2)
dla WUP w wersji "WUP/n-k-y-x";
3)
dla UW w wersji "UW/n-k-y-x";
4)
dla PR w wersji "PR/n-k-y-x"

gdzie:

a)
przez "n" należy rozumieć nazwę aplikacji lub komponentu systemu informatycznego zgłaszanego do homologacji,
b)
przez "k" należy rozumieć numer obowiązującej wersji wymagań homologacyjnych, które spełnia dany system informatyczny; dla homologacji zerowej wartość "k" wynosi zero,
c)
przez "y" należy rozumieć numer wersji systemu informatycznego danego producenta,
d)
przez "x" należy rozumieć numer kolejny aktualizacji wersji systemu informatycznego.
4.
Do wniosku dołącza się:
1)
dokumentację zgłaszanej wersji systemu informatycznego;
2)
oświadczenie o:
a)
spełnianiu przez system informatyczny obowiązującej wersji wymagań homologacyjnych,
b)
posiadaniu praw autorskich do systemu informatycznego;
3)
odpis lub wyciąg z rejestru przedsiębiorców lub z Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.
5.
Dokumentację systemu informatycznego składa się na piśmie w dwóch egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej.
6.
W przypadku posiadania zainstalowanej wersji systemu informatycznego wspierającego realizację zadań na rzecz rynku pracy do wniosku dołącza się ponadto:
1)
spis aktualnie posiadanych instalacji systemu informatycznego zgłoszonego do homologacji;
2)
opis procedur postępowania, związanych ze zmianą wersji zainstalowanego systemu informatycznego na wersję systemu informatycznego zgłoszonego do homologacji.