§ 5. - Homologacja systemów informatycznych stosowanych w urzędach administracji publicznej realizujących zadania w zakresie świadczeń rodzinnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.127.1323

Akt utracił moc
Wersja od: 3 czerwca 2004 r.
§  5.
1.
Zgłoszenie systemu informatycznego do homologacji następuje na wniosek producenta.
2.
Wniosek powinien zawierać:
1)
nazwę producenta i adres jego siedziby;
2)
imię, nazwisko i stanowisko służbowe osoby wyznaczonej do kontaktów w czasie procedury homologacji;
3)
określenie poziomów organizacyjnych, na jakich system informatyczny będzie homologowany, oznaczanych w sposób następujący:
a)
G - w przypadku systemu informatycznego wspomagającego realizację zadań w zakresie świadczeń rodzinnych przez gminy,
b)
W - w przypadku systemu informatycznego wspomagającego realizację zadań w zakresie świadczeń rodzinnych przez wojewodę,
c)
M - w przypadku systemu informatycznego wspomagającego realizację zadań w zakresie świadczeń rodzinnych przez samorząd województwa,
d)
ZS - w przypadku systemu informatycznego wspomagającego realizację zadań w zakresie świadczeń rodzinnych przez ministra;
4)
oznaczenie nazwy i numeru wersji systemu informatycznego;
5)
określenie platformy sprzętowej i systemowej systemu informatycznego w przypadku platformy sprzętowej lub systemowej systemu informatycznego innej niż określona w wymaganiach homologacyjnych.
3.
Numer wersji systemu informatycznego, o którym mowa w ust. 2 pkt 4, tworzy się w następujący sposób:
1)
dla poziomu G w wersji "G-k-y-xx";
2)
dla poziomu W w wersji "W-k-y-xx";
3)
dla poziomu M w wersji "M-k-y-xx";
4)
dla poziomu ZS w wersji "ZS-k-y-xx"

gdzie:

a)
przez "k" należy rozumieć numer obowiązującej wersji wymagań homologacyjnych, które spełnia dany system informatyczny,
b)
przez "y" należy rozumieć numer wersji systemu informatycznego danego producenta,
c)
przez "xx" należy rozumieć numer kolejny aktualizacji wersji systemu informatycznego.
4.
Do wniosku należy dołączyć:
1)
dokumentację systemu informatycznego;
2)
oświadczenie o:
a)
spełnianiu przez system informatyczny obowiązującej wersji wymagań homologacyjnych,
b)
posiadaniu wszelkich praw autorskich do systemu informatycznego;
3)
odpis lub wyciąg z rejestru przedsiębiorców lub z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed przedłożeniem.
5.
Dokumentacja systemu informatycznego powinna być złożona na piśmie w dwóch egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej.
6.
W przypadku posiadania zainstalowanej wersji systemu informatycznego wspierającego realizację zadań w zakresie świadczeń rodzinnych do wniosku dołącza się ponadto:
1)
spis aktualnie posiadanych instalacji systemu informatycznego zgłoszonego do homologacji;
2)
opis procedur postępowania, związanych ze zmianą wersji zainstalowanego systemu informatycznego na wersje systemu informatycznego zgłoszonego do homologacji.