§ 7. - Homologacja systemów informatycznych stosowanych w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.125.1055

Akt utracił moc
Wersja od: 8 lipca 2005 r.
§  7.
1.
Zgłoszenie systemu informatycznego do homologacji następuje na wniosek producenta.
2.
Wniosek zawiera:
1)
nazwę producenta i adres jego siedziby;
2)
imię, nazwisko i stanowisko służbowe osoby wyznaczonej do kontaktów w czasie procedury homologacji;
3)
określenie poziomów organizacyjnych, na jakich system informatyczny będzie homologowany, oznaczanych w następujący sposób:
a)
OPS - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań pomocy społecznej przez gminy,
b)
PCPR - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań pomocy społecznej przez powiaty,
c)
MOPR - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację połączonych funkcjonalnie zadań pomocy społecznej, w odniesieniu do gminy i powiatu przez miasta na prawach powiatu,
d)
ROPS - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań pomocy społecznej przez samorząd województwa,
e)
WPS - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań pomocy społecznej przez wojewodę,
f)
ZS - w przypadku oprogramowania wspomagającego realizację zadań pomocy społecznej przez ministra;
4)
oznaczenie nazwy i numeru wersji systemu informatycznego;
5)
określenie platformy sprzętowej i systemowej systemu informatycznego w przypadku platformy sprzętowej lub systemowej systemu informatycznego innej niż określona w wymaganiach homologacyjnych.
3.
Numer wersji systemu informatycznego, o którym mowa w ust. 2 pkt 4, tworzy się w następujący sposób:
1)
dla OPS w wersji "O-k-y-xx",
2)
dla PCPR w wersji "P-k-y-xx",
3)
dla MOPR w wersji "M-k-y-xx",
4)
dla ROPS w wersji "R-k-y-xx",
5)
dla WPS w wersji "W-k-y-xx",
6)
dla ZS w wersji "ZS-k-y-xx",

gdzie:

a)
przez "k" należy rozumieć numer obowiązującej wersji wymagań homologacyjnych, które spełnia dany system informatyczny,
b)
przez "y" należy rozumieć numer wersji systemu informatycznego danego producenta,
c)
przez "xx" należy rozumieć numer kolejny aktualizacji wersji systemu informatycznego.
4.
Do wniosku dołącza się:
1)
dokumentację systemu informatycznego;
2)
oświadczenie o:
a)
spełnianiu przez system informatyczny obowiązującej wersji wymagań homologacyjnych,
b)
posiadaniu wszelkich praw autorskich do systemu informatycznego;
3)
odpis lub wyciąg z rejestru przedsiębiorców lub z Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.
5.
Dokumentację systemu informatycznego składa się na piśmie w dwóch egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej.
6.
W przypadku posiadania zainstalowanej wersji systemu informatycznego wspierającego realizację zadań w zakresie pomocy społecznej do wniosku dołącza się ponadto:
1)
spis aktualnie posiadanych instalacji systemu informatycznego zgłoszonego do homologacji;
2)
opis procedur postępowania związanych ze zmianą wersji zainstalowanego systemu informatycznego na wersję systemu informatycznego zgłoszonego do homologacji.