Art. 19. - [Fundusz Promocji Mleka i Fundusz Promocji Mleczarstwa] - Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.1496 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 17 sierpnia 2021 r.
Art.  19.  [Fundusz Promocji Mleka i Fundusz Promocji Mleczarstwa]
1. 
Środki zgromadzone na wyodrębnionym rachunku Funduszu Promocji Mleczarstwa, o którym mowa w art. 52 ustawy wymienionej w art. 16, stają się z dniem wejścia w życie ustawy środkami finansowymi Funduszu Promocji Mleka.
2. 
Prezes Agencji Rynku Rolnego na podstawie informacji, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 5 lit. a ustawy wymienionej w art. 16 1  , może, w drodze decyzji administracyjnej, dokonać rozliczenia należnych wpłat na Fundusz Promocji Mleka za rok kwotowy 2009/2010.
3. 
Postępowania w sprawach dotyczących dofinansowania ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa, wszczęte i niezakończone przed dniem wejścia w życie ustawy, toczą się na zasadach i w trybie określonych w przepisach dotychczasowych.
4. 
Szczegółowe zasady gospodarowania Funduszem Promocji Mleczarstwa oraz jego plan finansowy, ustalone przez Komisję Porozumiewawczą do Spraw Mleka i Przetworów Mlecznych, stosuje się do dnia ustalenia zasad gospodarowania środkami finansowymi oraz planu finansowego Funduszu Promocji Mleka.
1 Artykuł 16 zawiera zmiany do ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych.