Art. 12. - [Zadania komisji zarządzających] - Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2021.1496 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 17 sierpnia 2021 r.
Art. 12. [Zadania komisji zarządzających]
1.
Do zadań komisji zarządzających należy:1)
reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;2)
ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;3)
ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;4)
sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;5)
uchwalenie regulaminu danej komisji;6)
opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.2.
Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.3.
Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.