Art. 118. - [Dane zamieszczane w rejestrze fundacji rodzinnych w przypadku wpisywania podmiotów, ich siedzib lub adresów] - Fundacja rodzinna.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.326

Akt obowiązujący
Wersja od: 22 maja 2023 r.
Art.  118.  [Dane zamieszczane w rejestrze fundacji rodzinnych w przypadku wpisywania podmiotów, ich siedzib lub adresów]

Ilekroć do rejestru fundacji rodzinnych wpisuje się:

1)
osobę fizyczną - zamieszcza się nazwisko i imiona oraz numer PESEL, a w przypadku gdy osoba, której dane umieszcza się w rejestrze fundacji rodzinnych, nie ma obowiązku posiadania takiego numeru - datę urodzenia;
2)
inny podmiot niż określony w pkt 1 - zamieszcza się nazwę lub firmę, NIP oraz numer identyfikacyjny REGON, a jeżeli podmiot ten jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym - także jego numer w tym rejestrze;
3)
siedzibę i adres podmiotu - zamieszcza się dane obejmujące: województwo, powiat, gminę, miejscowość, ulicę, numer budynku lub lokalu oraz miejscowość poczty zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju.