Art. 6. - [Rejestr prowadzony przez Instytut] - Finansowe wspieranie produkcji audiowizualnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.198 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 stycznia 2021 r.
Art.  6.  [Rejestr prowadzony przez Instytut]
1. 
Instytut prowadzi rejestr, w którym są gromadzone dane dotyczące:
1)
wydanych certyfikatów, o których mowa w art. 17 ust. 2;
2)
złożonych wniosków o wsparcie finansowe, w tym:
a)
firmy oraz siedziby przedsiębiorcy, który złożył wniosek,
b)
tytułu i rodzaju utworu audiowizualnego, którego dotyczy wniosek,
c)
terminu i sposobu rozstrzygnięcia wniosku,
d)
wysokości wsparcia finansowego, o jakie wystąpił przedsiębiorca,
e)
wysokości przyznanego wsparcia finansowego i terminu jego wypłaty;
3)
aktualnego poziomu łącznej wysokości wsparć finansowych przyznanych w danym roku kalendarzowym;
4)
wysokości wsparć finansowych przyznanych przez Instytut w latach poprzednich.
2. 
Rejestr jest jawny i jest udostępniany na stronie podmiotowej Instytutu w Biuletynie Informacji Publicznej.
3. 
Dane wprowadza się do rejestru w terminie:
1)
7 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana danych, o których mowa w ust. 1 pkt 1;
2)
14 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana danych, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4.