Art. 175e. - [Dokumentowanie przeglądu wydatków; raport] - Finanse publiczne.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.1270 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 1 stycznia 2024 r. do: 20 maja 2025 r.
Art. 175e. [Dokumentowanie przeglądu wydatków; raport]
1.
Minister Finansów dokumentuje przegląd wydatków, w szczególności po jego przeprowadzeniu sporządza raport w porozumieniu z:1)
dysponentem części budżetowej, którego wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;2)
organem nadzorującym jednostkę, której wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;3)
Szefem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, jeżeli uczestniczył w przeglądzie wydatków.2.
Raport zawiera w szczególności propozycje zmian w zakresie jakości wydatków publicznych oraz wskazuje podmioty odpowiedzialne za ich wdrożenie.3.
Raport może zawierać propozycje zmian poziomu lub struktury wydatków publicznych.4.
Minister Finansów udostępnia raport:1)
jednostce, której wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;2)
dysponentowi części budżetowej, którego wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;3)
organowi nadzorującemu jednostkę, której wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;4)
Szefowi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, jeżeli uczestniczył w przeglądzie wydatków.5.
Podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3, wykorzystują propozycje zmian, o których mowa w ust. 3, przy opracowaniu materiałów do projektu ustawy budżetowej.6.
Minister Finansów monitoruje wykorzystanie propozycji zmian, o których mowa w ust. 2 i 3.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »