Art. 47. - Ewidencja ludności i dowody osobiste.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2006.139.993 t.j.
Akt utracił moc Wersja od: 1 maja 2014 r.
Art. 47.
1.
Organ gminy prowadzący ewidencję ludności jest obowiązany na podstawie zgłoszenia dokonać zameldowania lub wymeldowania przez zarejestrowanie danych dotyczących osoby i miejsca jej pobytu, jak również innych zdarzeń objętych obowiązkiem meldunkowym.2.
Jeżeli zgłoszone dane budzą wątpliwości, o dokonaniu zameldowania lub wymeldowania rozstrzyga właściwy organ gminy.3.
Organ gminy prowadzący ewidencję ludności współpracuje z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych w zakresie niezbędnym do realizacji jego zadań ustawowych.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (4)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (4)
- Co należy zrobić w sytuacji, gdy niewłaściwy starosta wydał kartę wędkarską?
- Kto jest stroną postepowania o wymeldowanie, jeżeli nastąpiła utrata tytułu prawnego do nieruchomości, wskutek wypowiedzenia umowy najmu?
- W jaki sposób przeprowadzić postępowanie administracyjne o wymeldowanie jeżeli jeden ze współwłaścicieli nie żyje?