Art. 21. - [Powiadomienie o nadaniu lub zmianie numeru PESEL] - Ewidencja ludności.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.1191 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 27 grudnia 2023 r.
Art.  21.  [Powiadomienie o nadaniu lub zmianie numeru PESEL]
1. 
Organ, który wystąpił o nadanie lub zmianę numeru PESEL, powiadamia osobę o nadaniu lub zmianie tego numeru.
2. 
Powiadomienie, o którym mowa w ust. 1, sporządzane na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej, na podstawie zgłoszenia, o którym mowa w art. 58a ust. 1 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego, jest opatrywane zaawansowaną pieczęcią elektroniczną ministra właściwego do spraw informatyzacji opartą na kwalifikowanym certyfikacie pieczęci elektronicznej.