Art. 10. - [Tłumaczenie dokumentów składanych do Rejestru Europejskich Ugrupowań Współpracy Terytorialnej] - Europejskie ugrupowanie współpracy terytorialnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2021.1219 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 5 lipca 2021 r.
Art. 10. [Tłumaczenie dokumentów składanych do Rejestru Europejskich Ugrupowań Współpracy Terytorialnej]
1.
Jeżeli dokumenty złożone do rejestru są sporządzone w języku obcym, dołącza się ich poświadczone tłumaczenie na język polski.
1a.
Dla każdego ugrupowania są prowadzone akta rejestrowe, obejmujące dokumenty stanowiące podstawę wpisu do rejestru, zmiany danych zamieszczonych w rejestrze, wykreślenia z rejestru lub odmowy dokonania wpisu do rejestru, a także inne dokumenty, jeżeli były składane.
2.
Minister właściwy do spraw zagranicznych określi, w drodze rozporządzenia, szczegółowość informacji i danych, o których mowa w art. 9a ust. 1, zamieszczanych w rejestrze, uwzględniając konieczność zapewnienia kompletności, aktualności i przejrzystości danych wpisanych do rejestru.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .