Art. 10. - [Tłumaczenie dokumentów składanych do Rejestru Europejskich Ugrupowań Współpracy Terytorialnej] - Europejskie ugrupowanie współpracy terytorialnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.1219 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 5 lipca 2021 r.
Art.  10.  [Tłumaczenie dokumentów składanych do Rejestru Europejskich Ugrupowań Współpracy Terytorialnej]
1. 
Jeżeli dokumenty złożone do rejestru są sporządzone w języku obcym, dołącza się ich poświadczone tłumaczenie na język polski.
1a. 
Dla każdego ugrupowania są prowadzone akta rejestrowe, obejmujące dokumenty stanowiące podstawę wpisu do rejestru, zmiany danych zamieszczonych w rejestrze, wykreślenia z rejestru lub odmowy dokonania wpisu do rejestru, a także inne dokumenty, jeżeli były składane.
2. 
Minister właściwy do spraw zagranicznych określi, w drodze rozporządzenia, szczegółowość informacji i danych, o których mowa w art. 9a ust. 1, zamieszczanych w rejestrze, uwzględniając konieczność zapewnienia kompletności, aktualności i przejrzystości danych wpisanych do rejestru.