§ 6. - Elektroniczna wymiana danych z Systemu Informacji Finansowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.2774

Akt obowiązujący
Wersja od: 27 grudnia 2023 r.
§  6. 
1. 
Udostępnienie informacji rejestrowanej następuje na podstawie:
1)
wprowadzonego w zapytaniu:
a)
numeru Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) osoby fizycznej, której dotyczy zapytanie,
b)
numeruidentyfikacjipodatkowej(NIP) osobyprawnej, jednostkiorganizacyjnejnieposiadającejosobowościprawnej lub osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, której dotyczy zapytanie,
c)
numeru rachunku;
2)
zapytania z wykorzystaniem co najmniej trzech danych osoby fizycznej, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, której dotyczy zapytanie, spośród odpowiednio:
a)
danych adresowych,
b)
imienia osoby fizycznej,
c)
nazwiska osoby fizycznej,
d)
daty urodzenia osoby fizycznej,
e)
numeru i serii dokumentu stwierdzającego tożsamość osoby fizycznej,
f)
nazwy (firmy) podmiotu,
g)
numeru telefonu,
h)
adresu poczty elektronicznej.
2. 
Każdorazowe zapytanie obejmuje okres, za jaki informacje rejestrowane mają być udostępnione.