Art. 69. - [Ogłoszenie o zwołaniu walnego zgromadzenia. Zawiadomienie listem poleconym] - Działalność ubezpieczeniowa.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2015.1206 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 11 października 2015 r.
Art.  69.  [Ogłoszenie o zwołaniu walnego zgromadzenia. Zawiadomienie listem poleconym]
1. 
Walne zgromadzenie zwołuje się przez ogłoszenie, którego dokonuje się co najmniej na 21 dni przed terminem walnego zgromadzenia.
2. 
W ogłoszeniu należy oznaczyć datę, godzinę i miejsce odbycia walnego zgromadzenia oraz szczegółowy porządek obrad. W przypadku zamierzonej zmiany statutu towarzystwa należy powołać dotychczas obowiązujące postanowienia, jak również treść projektowanych zmian.
3. 
Członek towarzystwa uprawniony do udziału w walnym zgromadzeniu, który złoży w towarzystwie przynajmniej jeden udział, może żądać zawiadomienia go listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, wysłanym najpóźniej równocześnie z ogłoszeniem, o terminie i porządku obrad walnego zgromadzenia, a następnie o powziętych uchwałach.