§ 11. - Dotacje przyznawane niepublicznym szkołom artystycznym.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2010.162.1091

Akt utracił moc
Wersja od: 6 listopada 2014 r.
§  11.
1.
Wyniki przeprowadzonej kontroli kontrolujący przedstawia w protokole kontroli.
2.
Protokół kontroli powinien zawierać:
1)
datę i miejsce jego sporządzenia;
2)
nazwę i adres organu prowadzącego szkołę;
3)
nazwę i adres szkoły;
4)
datę rozpoczęcia i zakończenia kontroli;
5)
imię i nazwisko kontrolującego, stanowisko służbowe, numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz numer i datę upoważnienia do przeprowadzenia kontroli;
6)
określenie przedmiotu kontroli oraz okres objęty kontrolą;
7)
opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, w tym ustalonych nieprawidłowości, zakres i skutki tych nieprawidłowości, w szczególności mających wpływ na wysokość przyznanej szkole dotacji;
8)
adnotację o sporządzeniu odpisów, wyciągów i kopii kontrolowanych dokumentów;
9)
wykaz załączników do protokołu;
10)
informację o pouczeniu dyrektora szkoły lub osoby pełniącej jego obowiązki o przysługującym prawie zgłoszenia zastrzeżeń do protokołu oraz o prawie odmowy podpisania protokołu.
3.
W protokole kontroli nie można dokonywać poprawek, skreśleń ani uzupełnień bez omówienia ich na końcu protokołu, z wyjątkiem sprostowania oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych, które parafuje kontrolujący.
4.
Protokół kontroli sporządza się w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla dyrektora szkoły, organu prowadzącego szkołę oraz Dyrektora Centrum.
5.
Protokół kontroli powinien zostać sporządzony w terminie 7 dni od dnia zakończenia kontroli.