§ 11. - Dotacje przyznawane niepublicznym szkołom artystycznym.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2010.162.1091
Akt utracił moc Wersja od: 6 listopada 2014 r.
§ 11.
1.
Wyniki przeprowadzonej kontroli kontrolujący przedstawia w protokole kontroli.2.
Protokół kontroli powinien zawierać:1)
datę i miejsce jego sporządzenia;2)
nazwę i adres organu prowadzącego szkołę;3)
nazwę i adres szkoły;4)
datę rozpoczęcia i zakończenia kontroli;5)
imię i nazwisko kontrolującego, stanowisko służbowe, numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz numer i datę upoważnienia do przeprowadzenia kontroli;6)
określenie przedmiotu kontroli oraz okres objęty kontrolą;7)
opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, w tym ustalonych nieprawidłowości, zakres i skutki tych nieprawidłowości, w szczególności mających wpływ na wysokość przyznanej szkole dotacji;8)
adnotację o sporządzeniu odpisów, wyciągów i kopii kontrolowanych dokumentów;9)
wykaz załączników do protokołu;10)
informację o pouczeniu dyrektora szkoły lub osoby pełniącej jego obowiązki o przysługującym prawie zgłoszenia zastrzeżeń do protokołu oraz o prawie odmowy podpisania protokołu.3.
W protokole kontroli nie można dokonywać poprawek, skreśleń ani uzupełnień bez omówienia ich na końcu protokołu, z wyjątkiem sprostowania oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych, które parafuje kontrolujący.4.
Protokół kontroli sporządza się w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla dyrektora szkoły, organu prowadzącego szkołę oraz Dyrektora Centrum.5.
Protokół kontroli powinien zostać sporządzony w terminie 7 dni od dnia zakończenia kontroli.