§ 13. - Dotacje dla niepublicznych szkół artystycznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.12

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 stycznia 2017 r.
§  13. 
1. 
Wyniki przeprowadzonej kontroli kontrolujący przedstawia w protokole kontroli.
2. 
Protokół kontroli zawiera:
1)
datę i miejsce jego sporządzenia;
2)
nazwę organu prowadzącego szkołę oraz adres jego siedziby, a w przypadku gdy organem prowadzącym szkołę jest osoba fizyczna - adres jej miejsca zamieszkania;
3)
nazwę i adres szkoły;
4)
datę rozpoczęcia i zakończenia kontroli;
5)
imię i nazwisko kontrolującego, numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz numer i datę upoważnienia do przeprowadzenia kontroli;
6)
określenie przedmiotu kontroli oraz okres objęty kontrolą;
7)
opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, w tym ustalonych nieprawidłowości, zakres i potencjalne skutki tych nieprawidłowości, w szczególności mających wpływ na wysokość udzielonej szkole dotacji;
8)
adnotację o sporządzeniu odpisów, wyciągów i kopii kontrolowanych dokumentów;
9)
wykaz załączników do protokołu;
10)
informację o pouczeniu dyrektora szkoły lub osoby pełniącej jego obowiązki o przysługującym prawie zgłoszenia zastrzeżeń do protokołu oraz o prawie odmowy podpisania protokołu.
3. 
W protokole kontroli nie można dokonywać poprawek, skreśleń ani uzupełnień bez omówienia ich na końcu protokołu, z wyjątkiem sprostowania oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych, które parafuje kontrolujący.
4. 
Protokół kontroli sporządza się w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla organu prowadzącego szkołę, dyrektora szkoły oraz podmiotu, który przeprowadził kontrolę.
5. 
Protokół kontroli sporządza się w terminie 14 dni od dnia zakończenia kontroli.