Rozdział 5 - Rozliczanie dotacji celowej - Dotacja celowa z Funduszu Edukacji Finansowej na realizację działań z zakresu edukacji finansowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.1358

Akt obowiązujący
Wersja od: 17 lipca 2023 r.

Rozdział  5

Rozliczanie dotacji celowej

§  17. 
Udzieloną dotację rozlicza się z dysponentem na podstawie poniesionych kosztów.
§  18. 
1. 
Dokumenty niezbędne do rozliczenia udzielonej dotacji przedstawia się dysponentowi wraz ze sprawozdaniem z realizacji działania w terminie określonym w umowie, o której mowa w § 10.
2. 
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, zawierają w szczególności zestawienie poniesionych kosztów wraz z wykazem dokumentów księgowych potwierdzających wydatkowanie dotacji z odrębnego rachunku, o którym mowa w art. 43ha ust. 3 ustawy, oraz wyciągiem z tego rachunku zawierającym wykaz wszystkich transakcji.
3. 
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, są weryfikowane przez pracowników komórki organizacyjnej, o której mowa w § 6 ust. 1.
4. 
Dysponent może żądać uzupełnienia lub skorygowania przedstawionego sprawozdania z realizacji działania do czasu zatwierdzenia rozliczenia udzielonej dotacji.
5. 
Dysponent w trakcie realizacji działania, na które została udzielona dotacja, oraz w okresie 5 lat od dnia zatwierdzenia rozliczenia dotacji może żądać przedstawienia pełnej dokumentacji dotyczącej realizowanej umowy.