Dotacja celowa udzielana w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2006.251.1849

Akt utracił moc
Wersja od: 29 grudnia 2006 r.

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 28 grudnia 2006 r.
w sprawie dotacji celowej udzielanej w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego

Na podstawie art. 33 ust. 21 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
Rozporządzenie określa:
1)
wzór wniosku o udzielenie dotacji i termin jego składania oraz dokumenty, jakie należy dołączyć do wniosku;
2)
termin zawiadomienia przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki podmiotu, który złożył wniosek o udzielenie dotacji, o udzieleniu dotacji i jej wysokości albo o odmowie udzielenia dotacji;
3)
sposób dokumentowania wykorzystania dotacji;
4)
wzory raportów kwartalnych i końcowych z wykonywania działalności, na którą została udzielona dotacja, oraz terminy ich składania Prezesowi Agencji.
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1)
Prezesie Agencji - rozumie się przez to Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki;
2)
ustawie - rozumie się przez to ustawę z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe;
3)
wnioskodawcy - rozumie się przez to ubiegającego się o udzielenie dotacji;
4)
wykonawcy - rozumie się przez to wnioskodawcę, któremu Prezes Agencji udzielił dotacji na wykonywanie działalności będącej przedmiotem wniosku.
1. 
Wnioskodawca składa wniosek o udzielenie dotacji do Prezesa Agencji w terminie od dnia 1 marca do dnia 31 marca roku poprzedzającego rok kalendarzowy, którego wniosek dotyczy.
2. 
Wzór wniosku o udzielenie dotacji określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.
3. 
Do wniosku o udzielenie dotacji na dofinansowanie inwestycji budowlanej wnioskodawca dołącza dodatkowo:
1)
dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością na cel budowlany;
2)
kopię decyzji o pozwoleniu na budowę, o ile jest ona wymagana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217).
1. 
O udzieleniu dotacji i jej wysokości albo o odmowie jej udzielenia Prezes Agencji zawiadamia wnioskodawcę na piśmie w terminie do dnia 15 listopada roku, w którym wniosek został złożony.
2. 
Odmowa udzielenia dotacji wymaga uzasadnienia.
W celu dokumentowania wykorzystania dotacji wykonawca prowadzi:
1)
ewidencję księgową w sposób umożliwiający rozliczenie kosztów i ustalenie dochodów związanych z działalnością, na wykonywanie której została udzielona dotacja;
2)
wyodrębnioną ewidencję księgową środków otrzymanych z dotacji oraz wydatków dokonywanych z tych środków.
1. 
Wykonawca dokumentuje wykorzystanie dotacji, składając Prezesowi Agencji raporty kwartalne i końcowe z wykonywania działalności, których wzory określają załączniki nr 2 i 3 do rozporządzenia.
2. 
Raporty kwartalne wykonawca składa Prezesowi Agencji w terminie jednego miesiąca od zakończenia każdego kwartału.
3. 
Raport końcowy wykonawca składa Prezesowi Agencji w terminie jednego miesiąca od zakończenia umowy.
4. 
Jeżeli termin złożenia raportu końcowego pokrywa się z terminem złożenia raportu kwartalnego, wykonawca składa raport końcowy.
Traci moc rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 września 2004 r. w sprawie dotacji celowej udzielanej w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego (Dz. U. Nr 224, poz. 2272).
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2007 r.
______

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362 oraz z 2006 r. Nr 52, poz. 378, Nr 104, poz. 708, Nr 133, poz. 935 i Nr 170, poz. 1217.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1 

WZÓR

Część A: dotyczy dotacji udzielanej na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 33

ust. 2 pkt 1-10 ustawy

............................................... ...............................

(nazwa i adres wnioskodawcy) (miejscowość, data)

Prezes

Państwowej Agencji Atomistyki

WNIOSEK

o udzielenie dotacji celowej w roku .....

Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Pra-

wo atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.) wnoszę o udzielenie

dotacji na wykonywanie działalności pn.

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................,

o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt .......... ustawy w kwocie ............... tys. zł (słownie

złotych ........................................................).

.......................................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

Wniosek zawiera:

I. Część opisową;

II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania działalności w roku ......;

III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania działalności w roku ..........

oraz środki pochodzące z innych źródeł;

IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie działalności w roku ...... .

I. Część opisowa:

1. Informacje o wnioskodawcy:

1) potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt, aparatura oraz infrastruktura

techniczna umożliwiające prawidłowe wykonywanie działalności będącej przed-

miotem wniosku,

2) źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie działalności będącej

przedmiotem wniosku,

3) kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędnych do wykonywania dzia-

łalności będącej przedmiotem wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one wy-

magane.

2. Opis i terminy realizacji poszczególnych zadań wchodzących w zakres

działalności będącej przedmiotem wniosku.

3. Opis prac planowanych do wykonania w ramach usług obcych, wraz

z uzasadnieniem.

4. Wpływ działalności na bezpieczeństwo jądrowe i ochronę radiologiczną

kraju.

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

............................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania w roku .... działalności pn.: ........................................................................................

II.1. Dane dotyczące kosztów realizacji zadań wchodzących w zakres działalności

w tys. zł
WyszczególnienieLiczba osób

realizują-cych

zadanie w przeli-czeniu na pełny wymiar czasu pracy

Koszty realizacji zadań:w tym:
koszty bezpośredniekoszty pośrednie
ogółemz tego finansowane:w tym:w tym:
z dotacjiz docho-dów

i środków pocho-dzących

z innych źródeł

ogółem:wynagro-dzenia i składki naliczane od wyna-grodzeńmateriałyenergiausługi obceinne koszty bezpo-średnieogółem:amorty-zacja*)
12345678910111213
Zadanie

nr 1:

.................................
(tytuł zadania)
Zadanie

nr 2:

.................................
(tytuł zadania)
itd.
RAZEM

*) O ile amortyzacja rozliczana jest w kosztach pośrednich (jeżeli nie, to powinna być wyszczególniona jako składnik kosztów bezpośrednich).

......................................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

II.2. Materiały przewidziane do zakupu na potrzeby realizacji w roku ...... zadań

wchodzących w zakres działalności pn.: ...............

WyszczególnienieKoszty w tys. zł
12
Zadanie 1.1. ................................
2. ...............................
Razem
Zadanie 2.1. ................................
2. ...............................
Razem
itd.1. ................................
2. ...............................
Razem
OGÓŁEM

....................................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

II.3. Prace planowane do wykonania w ramach usług obcych na potrzeby reali-

zacji w roku ..... zadań wchodzących w zakres działalności pn.: ..............

WyszczególnienieKoszty w tys. zł
12
Zadanie 1.1. ................................
2. ...............................
Razem
Zadanie 2.1. ................................
2. ...............................
Razem
itd.1. ................................
2. ...............................
Razem
OGÓŁEM

.....................................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

II.4. Inne koszty bezpośrednie przewidziane na potrzeby reali-

zacji w roku ..... zadań wchodzących w zakres działalności pn.: ..................

WyszczególnienieKoszty w tys. zł
12
Zadanie 1.1. .................................
2. ................................
Razem
Zadanie 2.1. .................................
2. ................................
Razem
itd.1. .................................
2. ................................
Razem
OGÓŁEM

..................................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ... działalności

pn.: ............. oraz środki pochodzące z innych źródeł

Lp.Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów innych źródeł pochodzenia środkówKwota w tys. zł
123
1.
2.
itd.
Razem

......................................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie w roku ...... działalności pn.: .............

Miesiąc:Finansowanie w tys. zł:
ogółemdotacjadochody i środki pochodzące z

innych źródeł

1234
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
RAZEM

...................................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

Część B: dotyczy dotacji udzielanej na realizację inwestycji, o której mowa

w art. 33 ust. 2 pkt 11 ustawy

.......................................... ............................

(nazwa i adres wnioskodawcy) (miejscowość, data)

Prezes

Państwowej Agencji Atomistyki

WNIOSEK

o udzielenie dotacji celowej w roku ........

Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo

atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.) wnoszę o udzielenie do-

tacji na realizację inwestycji pn.

.............................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................

o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt 11, wchodzącej w zakres działalności, o której mo-

wa w art. 33 ust. 2 pkt ...... ustawy w kwocie ................ tys. zł (słownie złotych

.............................................................).

.........................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

Wniosek zawiera:

I. Część opisową;

II. Harmonogram realizacji inwestycji w roku ..... ;

III. Harmonogram finansowania inwestycji w roku .... .

I. Część opisowa:

1. Informacje o wnioskodawcy:

1) potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt,

aparatura oraz infrastruktura techniczna

umożliwiające realizację inwestycji będącej

przedmiotem wniosku,

2) źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie

inwestycji będącej przedmiotem wniosku,

3) kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędne

do realizacji inwestycji będącej przedmiotem

wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one

wymagane.

2. Uzasadnienie.

3. Zakres rzeczowy inwestycji.

4. Wartość kosztorysowa inwestycji (w tys. zł).

5. Data rozpoczęcia inwestycji.

6. Data zakończenia inwestycji.

7.*) Zakładany wstępnie**) lub uaktualniony***) harmonogram wydatków na realizację inwestycji wposzczególnych latach (w tys. zł).

8. Data osiągnięcia zdolności projektowych.

9. Planowane efekty rzeczowe realizacji inwestycji.

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

............................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

______________________________________________________________________________________

*) Dotyczy inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 1 rok.

**) Dotyczy inwestycji rozpoczynanych.

***) Dotyczy inwestycji kontynuowanych.

II. Harmonogram realizacji w roku ....... inwestycji pn.: ....

Lp.Wyszczególnienie*)TerminKoszty w tys. zł:
ogółemźródła finansowania
rozpo-

częcia

zakoń-

czenia

dotacjadochody

i środki

pocho-

dzące

z innych

źródeł

1234567
1
2
...
itd.
Razem

*) Obejmuje zadania składające się na inwestycję budowlaną (zgodnie z dokumentacją inwestycji) lub specyfika-

cję zakupów.

..........................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

III. Harmonogram finansowania w roku ... inwestycji pn.:......

Miesiąc:Finansowanie w tys. zł:
ogółemdotacjadochody i środki

pochodzące

z innych źródeł

1234
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
RAZEM

.........................................

(podpis i pieczęć wnioskodawcy)

ZAŁĄCZNIK Nr  2 

WZÓR

Część A: dotyczy raportu kwartalnego z wykonywania działalności, o której mowa

w art. 33 ust. 2 pkt 1-10 ustawy

........................................

(miejscowość, data)

.........................................................

(nazwa i adres Wykonawcy)

RAPORT KWARTALNY

z wykonywania w okresie ..... - ..... kw. roku ...... działalności mającej na celu

zapewnienie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy

stosowaniu promieniowania jonizującego w ramach umowy nr .../SP/.....

pn.: .................

................................

autor (autorzy) raportu:

I. Część opisowa

1. Opis realizacji poszczególnych zadań wchodzących w zakres działalno-

ści w okresie sprawozdawczym wraz z określeniem stanu ich zaawanso-

wania.

2. Opis ewentualnych zdarzeń mogących być przyczyną zmian terminów

lub zakresów realizacji poszczególnych zadań lub działalności jako ca-

łości oraz działań podjętych celem likwidacji ich skutków.

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.......................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II. Część finansowa

II.1. Rozliczenie wydatków poniesionych na wykonywanie w okresie ... - ... kw.

roku ..... działalności pn.: ....... w ramach umowy nr .../SP/....

Lp.WyszczególnienieWydatki w tys. zł:
ogółemdotacjadochody

i środki pochodzące

z innych źró-

deł

12345
1.Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym
2.Dotacja otrzymana oraz środki pochodzące z dochodów i innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym
3.Dotacja oraz środki pochodzące z dochodów i innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym
4.Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie a dotacją otrzymaną i środkami pochodzącymi z dochodów oraz innych źródeł uzyskanymi w okresie sprawozdawczym (1 - 2)*
5.Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i środkami pochodzącymi z dochodów oraz innych źródeł uzyskanymi a wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3) *

* Podać przyczyny powstania ew. powstałych różnic.

...........................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w okresie ... - .... kw. roku ...... zadań w ramach działalności pn.: ....... wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....

WyszczególnienieKoszty w tys. zł:
plan:wykonanie:
ogółemdotacjadocho-

dy

i środki pocho-

dzące

z in-

nych

źródeł

ogółemdotacjadocho-

dy

i środki pocho-

dzące

z in-

nych

źróde

12345678
Zadanie 1.................................
(tytuł zadania)
Zadanie 2.................................
(tytuł zadania)
itd.
Razem

Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi a rzeczywiście

poniesionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań oraz ich wpływ na wy-

konywanie działalności.

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

III. Rozliczenie dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w okresie ... - ... kw. roku .... działalności pn.: ........ w ramach umowy .../SP/... oraz

środków pochodzących z innych źródeł

Lp.Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów in-

nych źródeł pochodzenia środków

Kwota w tys. zł
planwykonanie
1234
1.
2.
itd.
Ogółem

Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między dochodami oraz środkami pochodzącymi

z innych źródeł: planowanymi i rzeczywiście wydatkowanymi na wykonywanie działal-

ności w okresie sprawozdawczym.

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

Część B: dotyczy raportu końcowego z wykonywania działalności, o której mowa

w art. 33 ust. 2 pkt 1-10 ustawy

......................................

(miejscowość, data)

...................................................

(nazwa i adres Wykonawcy)

RAPORT KOŃCOWY

z wykonywania w roku ........ działalności mającej na celu zapewnienie bezpie-

czeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promie-

niowania jonizującego w ramach umowy nr .../SP/.....

pn.: .................

...............................................

(Autor/Autorzy raportu)

I. Część opisowa

Opis realizacji poszczególnych zadań, wchodzących w zakres działalności, w okresie realizacji umowy wraz z określeniem stopnia ich wykonania.

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

...............................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II. Część finansowa

II.1. Rozliczenie wydatków realizacji w roku ....... umowy nr ..../SP/....

pn.: ........

Lp.WyszczególnienieWydatki wynikające z harmonogra-

mu w tys. zł

ogółemdotacjadochody

i środki po-

chodzące

z innych

źródeł

12345
1.Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym
2.Dotacja otrzymana i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł uzyskane

w okresie sprawozdawczym

3.Dotacja i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym
4.Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie w okresie sprawozdaw-czym a dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi

z innych źródeł (1 - 2)*

5.Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną

i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł a dotacją

i dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3)*

* Podać przyczyny powstania ew. powstałych różnic.

.............................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w roku ... zadań w ramach działalności

pn.: ........ wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....

WyszczególnienieKoszty w tys. zł:
plan:wykonanie:
ogółemdotacjadocho-

dy

i środki

pocho-

dzące

z in-

nych

źródeł

ogółemdotacjadocho-

dy

i środki

pocho-

dzące

z in-

nych

źródeł

12345678
Zadanie 1..................................
(tytuł zadania)
Zadanie 2..................................
(tytuł zadania)
itd.
Razem

Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi a rzeczywiście

poniesionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań oraz ich wpływ na wy-

konanie działalności.

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II.3. Rozliczenie kosztów realizacji w roku ... zadań w ramach działalności pn.:.... wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....

Lp.Liczba osób

realizujących

zadanie w prze-

liczeniu na pełny

wymiar czasu

pracy

RazemKoszty bezpośrednieKoszty pośrednie
ogółemw tym:ogółemw tym:
wynagrodzenia

i składki nali-

czane od wyna-

grodzeń1)

materiałyenergiausługi obceinne koszty

bezpośrednie

Amortyzacja1)2)
planwyko-nanieplanwyko-

nanie

planwyko-

nanie

planwyko-

nanie

planwyko-

nanie

planwyko-

nanie

planwyko-

nanie

planwyko-

nanie

planwyko-

nanie

planwyko-

nanie

123456789101112131415161718192021
1.
2.
itd.
RA-ZEM

1) Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.

2) W przypadku, gdy amortyzacja rozliczana jest w kosztach pośrednich (jeżeli nie, to powinna być wyszczególniona jako składnik kosztów bezpośrednich).

..............................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II.4. Rozliczenie kosztów materiałów zakupionych na potrzeby realizacji

w roku ...... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ...............................

WyszczególnienieKoszty w tys. zł:*
planwykonanie
1234
Zadanie 1.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
Zadanie 2.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
itd.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
OGÓŁEM

* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.

................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II.5. Rozliczenie kosztów prac wykonanych w ramach usług obcych na potrzeby realizacji w roku ....... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ..................

WyszczególnienieKoszty w tys. zł:*
planwykonanie
1234
Zadanie 1.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
Zadanie 2.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
itd.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
OGÓŁEM

* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.

...............................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II.6. Rozliczenie innych kosztów bezpośrednich poniesionych na potrzeby

realizacji w roku ...... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ................

WyszczególnienieKoszty w tys. zł:*
planwykonanie
1234
Zadanie 1.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
Zadanie 2.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
itd.1. ..............................
2. ..............................
itd.
Razem
OGÓŁEM

* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.

..............................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

II.7. Rozliczenie dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ...... dzia-łalności pn.: ............ w ramach umowy ..../SP/.... oraz środków pochodzących z innych źródeł

Lp.Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów in-

nych źródeł pochodzenia środków

Kwota w tys. zł
planwykonanie
1234
1.
2.
itd.
Ogółem

Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między dochodami oraz środkami pochodzącymi

z innych źródeł: planowanymi i rzeczywiście wydatkowanymi oraz ich wpływ na wykonanie

działalności w okresie sprawozdawczym.

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

........................................................................................................................................

..................................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

ZAŁĄCZNIK Nr  3 

WZÓR

....................................................................

(miejscowość, data)

.............................................................

(nazwa i adres Inwestora)

RAPORT KWARTALNY/KOŃCOWY1)

z realizacji w okresie .... - .... kw. roku ..... / w roku .....1) inwestycji służącej

działalności mającej na celu zapewnienie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony

radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego w ramach

umowy nr ..../IN/.... pn.: .....

..............................................................

Autor (Autorzy) raportu:

_______________________

1) Niepotrzebne pominąć.

I. Część opisowa

1. Opis realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) w okresie sprawoz-

dawczym wraz z określeniem stanu zaawansowania.

2. Opis2) ew. zdarzeń mogących być przyczyną zmian terminów lub za-

kresów realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) lub inwestycji jako

całości oraz działań podjętych celem likwidacji ich skutków.

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...............................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

___________________________

1) Niepotrzebne pominąć.

2) Dotyczy raportu kwartalnego.

II. Część finansowa

II.1. Rozliczenie wydatków poniesionych na realizację w okresie .... - .... kw.

roku .... /roku ....1) inwestycji pn.: .......... w ramach umowy ..../IN/....

Lp.WyszczególnienieKwoty wynikające z harmonogramu

w tys. zł

ogółemdotacjadochody

i środki po-

chodzące

z innych

źródeł

12345
1.Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym
2.Dotacja otrzymana i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym
3.Dotacja i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym
4.Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie w okresie sprawozdawczym a dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł (1 - 2)2)
5.Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł a dotacją i dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3)2)

.................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................

.........................................................

(podpis i pieczęć inwestora)

_____________________________

1) Niepotrzebne pominąć.

2) Podać przyczynę powstania ew. różnic.

II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w okresie .... - .... kw. roku ..../roku ....1)

zadań/zakupów1) w ramach inwestycji pn.: .......... objętej umową

..../IN/....

Lp.WyszczególnienieKoszty w tys. zł:
plan:wykonanie:
ogółemźródła finansowa-

nia

ogółemźródła finansowa-

nia

dotacjadochody

lub inne źródła finanso-

wania

dotacjadochody

i inne

źródła

finanso-

wania

12345678
1.
2.
itd.
RAZEM

Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi i rzeczywiście ponie-

sionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) oraz inwestycji jako

całości.

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

..................................................................

(podpis i pieczęć Wykonawcy)

___________________________

1) Niepotrzebne pominąć.