Art. 8. - [Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych] - Doręczenia elektroniczne
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.285 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 19 grudnia 2023 r. do: 30 września 2024 r.
Art. 8. [Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych]
Podmiot publiczny jest obowiązany do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych, powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (11)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (11)
- Czy podmiot publiczny posiadający aktywny adres do e-doręczeń jest zobligowany do wysyłania i odbierania korespondencji przez system e-doręczeń, pomimo przesunięcia terminu wdrożenia usługi?
- Czy należy założyć skrzynkę do doręczeń elektronicznych na urząd czy na gminę?
- Czy adres do doręczeń elektronicznych powinien posiadać urząd miasta?
Komentarze i publikacje liczba obiektów na liście: (11)
Komentarze liczba obiektów na liście: (2)
Artykuły liczba obiektów na liście: (3)
- Obowiązki ustawowe jednostek samorządu terytorialnego związane z technicznym uzyskaniem dostępu do doręczeń elektronicznych
- Doręczenie na adres do doręczeń elektronicznych jako podstawowy sposób doręczenia pism w procedurze administracyjnej – wybrane aspekty
- Zasady doręczania pism i wnoszenia podań drogą elektroniczną w postępowaniu podatkowym prowadzonym przez samorządowy organ podatkowy w tzw. okresie przejściowym