Art. 41. - [Warunki wystawienia dowodów otrzymania] - Doręczenia elektroniczne
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.285 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 28 września 2023 r. do: 29 grudnia 2023 r.
Art. 41. [Warunki wystawienia dowodów otrzymania]
1.
Dowód otrzymania jest wystawiany po:1)
odebraniu korespondencji przekazanej na adres do doręczeń elektronicznych podmiotu niepublicznego;3)
upływie 14 dni od dnia wpłynięcia korespondencji przesłanej przez podmiot publiczny na adres do doręczeń elektronicznych podmiotu niepublicznego, jeżeli adresat nie odebrał go przed upływem tego terminu.2.
Przez odebranie dokumentu elektronicznego rozumie się każde działanie adresata posiadającego adres do doręczeń elektronicznych, powodujące, że adresat dysponuje dokumentem, który wpłynął na ten adres, i może zapoznać się z treścią odebranego dokumentu.3.
Przez wpłynięcie dokumentu elektronicznego na adres do doręczeń elektronicznych rozumie się zaistnienie warunków technicznych umożliwiających adresatowi odebranie doręczanego dokumentu.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (33)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (33)
- Z jaką datą powinien zostać rozpatrzony wniosek, jeśli został nadany przez wnioskodawcę w placówce pocztowej w dniu 31 października, a wpłynął 2 listopada?
- Kiedy następuje wszczęcie postępowania na wniosek strony?
- Czy data złożenia wniosku, o której mowa w art. 54 ust. 1 pkt 6 u.s.h.u.e., to dzień wysłania z poczty polskiej, czy dzień w którym pismo trafia do urzędnika?