§ 8. - Dofinansowanie realizacji zadań związanych z przygotowaniem w 2018 r. kadry narodowej do udziału w igrzyskach olimpijskich, mistrzostwach świata lub mistrzostwach Europy ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2018.695

Akt obowiązujący
Wersja od: 9 kwietnia 2018 r.
§  8. 
1. 
Zaakceptowany przez ministra wniosek o dofinansowanie stanowi podstawę do zawarcia umowy z wnioskodawcą.
2. 
Umowa zawiera w szczególności:
1)
określenie jej stron;
2)
nazwę i szczegółowy opis zadania, w tym cel, na jaki dofinansowanie zostało przyznane;
3)
wysokość dofinansowania oraz sposób i terminy przekazywania środków z Funduszu;
4)
termin wykorzystania dofinansowania, nie dłuższy niż do dnia 31 grudnia 2018 r.;
5)
termin i sposób rozliczenia udzielonego dofinansowania;
6)
termin realizacji zadania;
7)
warunki i sposób zwrotu na rachunek Funduszu niewykorzystanej części dofinansowania w terminie nie dłuższym niż 15 dni od określonego w umowie dnia zakończenia realizacji zadania, a w przypadku zadania realizowanego za granicą - 30 dni od określonego w umowie dnia jego zakończenia;
8)
warunki i tryb zmiany zakresu rzeczowego i finansowego zadania w trakcie obowiązywania umowy;
9)
klauzulę o niedopuszczalności przenoszenia praw i obowiązków strony na osoby trzecie bez zgody ministra;
10)
zobowiązanie podmiotu, który uzyskał dofinansowanie do wykorzystania dofinansowania wyłącznie na cele określone w umowie;
11)
obowiązki sprawozdawcze podmiotu, który uzyskał dofinansowanie;
12)
zobowiązanie podmiotu, który uzyskał dofinansowanie do prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej dla dofinansowania i wydatków dokonywanych z udziałem dofinansowania w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych operacji księgowych;
13)
określenie sposobu rozliczenia albo zagospodarowania dochodów osiągniętych przez podmiot, który uzyskał dofinansowanie przy realizacji zadania;
14)
określenie sposobu przeprowadzania kontroli wykonania zadania;
15)
określenie wysokości kosztów pośrednich z uwzględnieniem postanowień § 11.