Art. 11. - Czechosłowacja-Polska. Konwencja o uprzywilejowanym tranzycie kolejowym z Czechosłowacji do Czechosłowacji przez Głuchołazy. Warszawa.1948.11.12.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1950.15.134
Akt obowiązujący
Wersja od: 7 lipca 1949 r.
Artykuł. 11.
1.
Tabor uprzywilejowanych pociągów powinien być w stanie zdatnym do użytku. Odpowiedzialność za stan techniczny taboru ponosi zarząd kolei czechosłowackich.
2.
Uprzywilejowane pociągi nie podlegają ani przyjęciu ani zdaniu przez koleje polskie.
3.
Zarządy kolejowe obu Umawiających się Stron ustalą sposób postępowania i pomocy na wypadek, gdyby tabor pociągów uprzywilejowanych okazał się niezdatny do ruchu na linii tranzytowej.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .