§ 1. - Czas przeznaczony na rozpowszechnianie audycji wyborczych oraz ramowy podział czasu w programach ogólnokrajowych i regionalnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.175.1233

Akt utracił moc
Wersja od: 27 września 2007 r.
§  1.
1.
Audycje wyborcze w wyborach do Sejmu i do Senatu są rozpowszechniane w dniach od 6 do 19 października 2007 r.
2.
W programach ogólnokrajowych "Telewizji Polskiej Spółka Akcyjna", zwanej dalej "Telewizją Polską", czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:
1)
w Programie 1 - 360 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;
2)
w Programie 2 - 360 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;
3)
w Programie TV Polonia - 180 minut w wyborach do Sejmu i 60 minut w wyborach do Senatu.
3.
W programach ogólnokrajowych "Polskiego Radia Spółka Akcyjna", zwanego dalej "Polskim Radiem", czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:
1)
w Programie 1 - 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;
2)
w Programie 2 - 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;
3)
w Programie 3 - 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;
4)
w Programie 4 - 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;
5)
w programie dla zagranicy - 300 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu.
4.
W programach regionalnych Telewizji Polskiej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 600 minut w wyborach do Sejmu i 180 minut w wyborach do Senatu.
5.
W spółkach radiofonii regionalnej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 900 minut w wyborach do Sejmu i 360 minut w wyborach do Senatu.