§ 1. - Czas przeznaczony na rozpowszechnianie audycji wyborczych oraz ramowy podział czasu w programach ogólnokrajowych i regionalnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2001.89.992
Akt utracił moc Wersja od: 28 sierpnia 2001 r.
§ 1.
1.
Audycje wyborcze w wyborach do Sejmu i do Senatu są rozpowszechniane w dniach od 8 do 21 września 2001 r.2.
W programach ogólnokrajowych "Telewizji Polskiej Spółka Akcyjna", zwanej dalej "Telewizją Polską", czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:1)
w Programie 1 - 720 minut w wyborach do Sejmu i 140 minut w wyborach do Senatu,2)
w Programie 2 - 100 minut w wyborach do Senatu,3)
w Programie TV Polonia - 180 minut w wyborach do Sejmu i 60 minut w wyborach do Senatu.3.
W programach ogólnokrajowych "Polskiego Radia Spółka Akcyjna", zwanego dalej "Polskim Radiem", czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:1)
w Programie 1 - 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,2)
w Programie 2 - 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,3)
w Programie 3 - 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,4)
w Programie 4 - 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,5)
w programie dla zagranicy - 300 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu.4.
W programach regionalnych Telewizji Polskiej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 600 minut w wyborach do Sejmu i 180 minut w wyborach do Senatu.5.
W spółkach radiofonii regionalnej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 900 minut w wyborach do Sejmu i 360 minut w wyborach do Senatu.