§ 2a. - [Ustalenie dniem wolnym od pracy dnia przypadającego między dniami wolnymi od pracy] - Czas pracy pracowników urzędów administracji rządowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.76.505

Akt obowiązujący
Wersja od: 23 lipca 2008 r.
§  2a. 2 [Ustalenie dniem wolnym od pracy dnia przypadającego między dniami wolnymi od pracy]
 
1.
Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów może ustalić, w drodze zarządzenia, dniem wolnym od pracy dla pracowników dzień pracy przypadający między dniami wolnymi od pracy, pod warunkiem wyznaczenia soboty dniem pracy.
2.
W urzędach, o których mowa w art. 1 ust. 1 pkt 12 i 14 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, uprawnienie określone w ust. 1 przysługuje kierownikom tych urzędów.
3.
O ustaleniu dnia wolnego od pracy oraz o sobocie wyznaczonej dniem pracy dyrektorzy generalni urzędów (kierownicy urzędów) informują pracowników oraz interesantów urzędów co najmniej z 14-dniowym wyprzedzeniem, w sposób przyjęty w danym urzędzie.
2 § 2a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 2 lipca 2008 r. (Dz.U.08.120.775) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 23 lipca 2008 r.