§ 2. - Certyfikat bandery.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1986.29.145

Akt utracił moc
Wersja od: 1 lipca 1986 r.
§  2.
1.
Wniosek o wystawienie i wydanie certyfikatu składa izbie morskiej armator, który ma objąć statek we władanie.
2.
We wniosku należy podać:
1)
oznaczenie armatora: jego nazwę (firmę) lub imię i nazwisko, siedzibę i adres oraz imiona i nazwiska osób reprezentujących armatora będącego osobą prawną,
2)
oznaczenie statku: jego obecną i poprzednią nazwę, port macierzysty statku określony dla armatora oraz poprzedni port macierzysty statku (port macierzysty właściciela), nazwę rejestrowej władzy w porcie macierzystym właściciela oraz numer lub inne oznaczenie w rejestrze właściciela odnoszące się do statku,
3)
dane uzasadniające wystawienie certyfikatu: decyzję nadającą czasowo polską przynależność, jej datę i znak akt oraz okres ważności decyzji,
4)
oznaczenie decyzji właściwego organu dotychczasowej bandery statku, zwalniającej statek czasowo od przynależności państwowej, datę decyzji i jej numer lub inne oznaczenie oraz okres zwolnienia od dotychczasowej przynależności,
5)
opis statku według danych zawartych w świadectwie pomiarowym statku.
3.
Do wniosku należy dołączyć decyzję w sprawie nadania statkowi czasowo polskiej przynależności, świadectwo pomiarowe i stwierdzenie właściwego organu dotychczasowego państwa bandery, że statek został zwolniony od przynależności państwowej.