§ 5. - Centralny Rejestr Operatorów.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.2419

Akt obowiązujący
Wersja od: 22 grudnia 2017 r.
§  5. 
1. 
Osoby wykonujące czynności, o których mowa w art. 14 ust. 3 pkt 4 ustawy, mogą, po uprzednim zgłoszeniu, otrzymywać automatyczne wiadomości wysyłane na ich pocztę elektroniczną z Centralnego Rejestru Operatorów informujące o podaniu przy wpisie do Karty Urządzenia lub Karty Systemu Ochrony Przeciwpożarowej ich numeru certyfikatu dla personelu oraz o numerze identyfikacji podatkowej (NIP), o ile został nadany, danego operatora urządzenia i dacie dokonania wpisu do tych kart.
2. 
W zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 1, należy podać imię i nazwisko, numer certyfikatu dla personelu oraz adres poczty elektronicznej. Po jego dokonaniu jest przesyłana na adres poczty elektronicznej automatyczna wiadomość, w której należy potwierdzić zgłoszenie albo je anulować, jeżeli nie zostało ono dokonane przez właściciela poczty elektronicznej. Po potwierdzeniu zgłoszenia są wysyłane wiadomości, o których mowa w ust. 1.
3. 
Adres poczty elektronicznej można zmienić, ponownie dokonując zgłoszenia. Po jego dokonaniu jest przesyłana na adres poczty elektronicznej automatyczna wiadomość, w której należy potwierdzić zmianę adresu poczty elektronicznej. Wiadomość informująca o zmianie adresu poczty elektronicznej, zawierająca link do anulowania zmiany adresu poczty elektronicznej, jest przesyłana również na wcześniej podany adres poczty elektronicznej.
4. 
Zgłoszenia są dokonywane na stronie internetowej Centralnego Rejestru Operatorów.