§ 5. - Centralny Rejestr Operatorów.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.2419
Akt obowiązujący Wersja od: 22 grudnia 2017 r.
§ 5.
1.
Osoby wykonujące czynności, o których mowa w art. 14 ust. 3 pkt 4 ustawy, mogą, po uprzednim zgłoszeniu, otrzymywać automatyczne wiadomości wysyłane na ich pocztę elektroniczną z Centralnego Rejestru Operatorów informujące o podaniu przy wpisie do Karty Urządzenia lub Karty Systemu Ochrony Przeciwpożarowej ich numeru certyfikatu dla personelu oraz o numerze identyfikacji podatkowej (NIP), o ile został nadany, danego operatora urządzenia i dacie dokonania wpisu do tych kart.2.
W zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 1, należy podać imię i nazwisko, numer certyfikatu dla personelu oraz adres poczty elektronicznej. Po jego dokonaniu jest przesyłana na adres poczty elektronicznej automatyczna wiadomość, w której należy potwierdzić zgłoszenie albo je anulować, jeżeli nie zostało ono dokonane przez właściciela poczty elektronicznej. Po potwierdzeniu zgłoszenia są wysyłane wiadomości, o których mowa w ust. 1.3.
Adres poczty elektronicznej można zmienić, ponownie dokonując zgłoszenia. Po jego dokonaniu jest przesyłana na adres poczty elektronicznej automatyczna wiadomość, w której należy potwierdzić zmianę adresu poczty elektronicznej. Wiadomość informująca o zmianie adresu poczty elektronicznej, zawierająca link do anulowania zmiany adresu poczty elektronicznej, jest przesyłana również na wcześniej podany adres poczty elektronicznej.4.
Zgłoszenia są dokonywane na stronie internetowej Centralnego Rejestru Operatorów.