Art. 10. - [Zadania dyrektora Biura Informacji Podatkowej] - Administracja podatkowa.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2015.1269
Akt utracił moc
Wersja od: 2 grudnia 2016 r.
Art. 10. [Zadania dyrektora Biura Informacji Podatkowej]
1.
Do zadań dyrektora Biura Krajowej Informacji Podatkowej należy:
1)
zapewnienie jednolitej i powszechnie dostępnej informacji podatkowej, w tym jej przetwarzanie i udostępnianie;
2)
prowadzenie spraw dotyczących interpretacji indywidualnych przepisów prawa podatkowego;
3)
prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie przepisów prawa podatkowego;
4)
realizacja polityki kadrowej i szkoleniowej w Biurze Krajowej Informacji Podatkowej;
5)
identyfikowanie obszarów zagrożeń mogących mieć wpływ na prawidłowość wykonywania obowiązków podatkowych;
6)
wykonywanie innych zadań określonych w odrębnych przepisach.
2.
Dyrektor Biura Krajowej Informacji Podatkowej wykonuje swoje zadania na obszarze całego kraju przy pomocy Biura Krajowej Informacji Podatkowej.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .