Zmiana zarządzenia w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2016.20

Akt jednorazowy
Wersja od: 19 lipca 2016 r.

ZARZĄDZENIE Nr 19/16
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 19 lipca 2016 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych

Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2014 r. poz. 1411, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 5/14 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych (Dz. Urz. CBA poz. 6, z późn. zm.) załącznik nr 5 otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK

Wzór

WNIOSEK

....................................................

(miejscowość, data)

Nr postępowania

................./................../................

(nadaje Biuro Finansów CBA)

o wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia w trybie art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

pkt 1-10 wniosku wypełnia jednostka wnioskująca

1.Jednostka organizacyjna CBA:

......................................................................................................................................................

2.Przedmiot zamówienia:
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
3.Uzasadnienie zastosowania wyłączenia ustawy - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy:
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

4.Wartość zamówienia:

Wartość szacunkowa zamówienia wynosi:

- netto w złotych: ..................................................................

- z podatkiem od towarów i usług, w złotych: ..........................................................................

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:

w złotych:

......................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

(jeżeli wartość ustalono w oparciu o analizę cen rynkowych, powołać się na katalogi, cenniki i foldery, stronę internetową itp.)

Określenie pozycji z planu zamówień i pozycji budżetowej planu finansowego (z wyszczególnieniem kwot z podziałem na poszczególne lata budżetowe): ................................

5.Podział na zadania:
Zadanie nr 1:
Nazwa zadania:.........................................................................................................................................
wartość zadania netto i brutto w złotych:..........................................................
Zadanie nr 2:
Nazwa zadania:.........................................................................................................................................
wartość zadania netto i brutto w złotych:..........................................................
Zadanie nr 3:
Nazwa zadania:.........................................................................................................................................
wartość zadania netto i brutto w złotych:..........................................................
6.Termin wykonania zamówienia:

......................................................................................................................................................

(określić w ciągu ilu dni, tygodni lub miesięcy od dnia podpisania umowy)
7.Tryb udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem (negocjacje, zamówienie z wolnej ręki):
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

8.Wykaz proponowanych wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

1. ............................................................................................................

2. ............................................................................................................
3. ............................................................................................................
4. ............................................................................................................
5. ............................................................................................................
9.Proponowany skład komisji:
1 Przewodniczący:.................................................... tel. ...........................................................
2. Sekretarz:.................................................... tel. ............................................................
3. Członkowie:.................................................... tel. ...........................................................
.................................................... tel. ...........................................................
.................................................... tel. ...........................................................
10.Wniosek sporządził:

.........................................................

(imię, nazwisko, telefon)
.........................................................

(podpis)

................................................................................................................

(data i podpis kierownika jednostki wnioskującej)

11.Zabezpieczenie środków finansowych w Planie budżetowym:
.........................................................................................
......................................................................................... .......................................................................................

(data i podpis pracownika Biura Finansów CBA) (pieczęć i podpis dyrektora Biura Finansów CBA)

12.Potwierdzenie zgodności z planem zamówień publicznych, trybu udzielania zamówienia publicznego oraz zabezpieczenia środków finansowych:
......................................................................................................................................................

(data, pieczęć i podpis naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych Biura Finansów CBA)

................................................................................................

(data, pieczęć i podpis dyrektora Biura Finansów CBA)

13.Zatwierdzenie wniosku oraz składu komisji określonej w pkt 9:
............................................................................................................

(data, pieczęć i podpis Szefa CBA lub osoby upoważnionej)

14.Sprawy organizacyjne:
Załączniki:
1. zał. nr 1 na...........ark. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. zał. nr 2 na...........ark. - Istotne postanowienia umowy,
3. zał. nr 3 na..... ark. - Określenie wymagań formalnych i merytorycznych jakie muszą spełniać wykonawcy, stanowiące element oceny wykonawcy
4. zał. nr 4 na ... ark - ..............................................................................................................
5. zał. nr 5 na ... ark - ..............................................................................................................
Data złożenia wniosku w Biurze Finansów CBA: ........................................................................................

(data i podpis osoby przyjmującej wniosek)

Postępowaniu nadano numer sprawy: ............................................................................................................

(numer w rejestrze zamówień publicznych)