Zmiana zarządzenia w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych.
Dz.Urz.CBA.2015.20
Akt jednorazowyZARZĄDZENIE Nr 18/15
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 13 lipca 2015 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych
"3) jednostka, która realizuje zamówienie - Biuro Logistyki CBA, Biuro Teleinformatyki CBA, Biuro Kadr i Szkolenia CBA lub jednostkę, której przekazano realizację zamówienia na podstawie § 91 ust. 5;";
"5. Po uzyskaniu akceptacji, o której mowa w ust. 4, kopia zapotrzebowania przekazywana jest odpowiednio do Biura Kadr i Szkolenia CBA, Biura Logistyki CBA lub Biura Teleinformatyki CBA celem realizacji. Dyrektor Biura Logistyki CBA lub dyrektor Biura Teleinformatyki CBA może po uzgodnieniu z kierownikiem innej jednostki przekazać do tej jednostki, w celu realizacji, kopię zapotrzebowania lub informacje zawierające dane konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia za pośrednictwem poczty WSTD osobie, która sporządziła zapotrzebowanie.";
"§ 92. 1. Po zatwierdzeniu zapotrzebowania kierownik jednostki, która realizuje zamówienie wyznacza osobę odpowiedzialną lub zespół osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie postępowania i realizację zamówienia.
2. W przypadku powołania zespołu, wyznacza się jego koordynatora, który określa zakres zadań poszczególnych osób wchodzących w skład zespołu.
3. W celu wyboru wykonawcy zamówienia, którego wartość określona w dokumencie zapotrzebowania przekracza równowartość w złotych 250 euro, dokonuje się badania rynku. Badanie rynku przeprowadza się w formie pisemnej, w tym faksem lub pocztą elektroniczną, telefonicznie, osobiście, poprzez skierowanie zapytań do co najmniej pięciu podmiotów lub poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej CBA.
4. Zamiast czynności, o której mowa w ust. 3, można dokonać zakupu za pośrednictwem "Platformy eKatalogi" udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych.
5. Czynność, o której mowa w ust. 3, przeprowadza się w ograniczonym zakresie, gdy ze względu na specyficzny charakter zamówienia skierowanie zapytań do podmiotów, w odpowiedniej ilości, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione albo w oczywisty sposób niecelowe, co potwierdza się w notatce, o której mowa w ust. 7.
6. Nie podejmuje się czynności, o której mowa w ust. 3, w odniesieniu do zamówień dotyczących usług szkoleniowych realizowanych przez osoby z zasobu wykładowców CBA.
7. Z czynności o których mowa w ust. 3, sporządza się notatkę z badania rynku, według wzoru określonego w załączniku nr 10, zawierającą w szczególności informację o podmiotach, u których zostało przeprowadzone rozeznanie, formę kontaktu w tym wskazanie numerów telefonów i faksów, datę kontaktu, zaproponowaną cenę, termin realizacji zamówienia, inne istotne warunki, a także wybór najkorzystniejszej oferty oraz jego uzasadnienie.
8. Do sporządzenia notatki z badania rynku, mogą być wykorzystane materiały, oferty, które były użyte przy przygotowaniu zapotrzebowania.
9. Notatkę z badania rynku, wraz z dokumentacją towarzyszącą zapytaniom ofertowym oraz ofertami wykonawców, o ile są w formie pisemnej, a także oświadczeniem osoby odpowiedzialnej lub osób wchodzących w skład zespołu osoba odpowiedzialna lub koordynator zespołu przekazuje do kierownika jednostki, która realizuje zamówienie, celem zatwierdzenia.
10. Zatwierdzona notatka z badania rynku stanowi podstawę do sporządzenia zamówienia na przedmiot zapotrzebowania.
11. Osoba lub osoby z zespołu składają każdorazowo oświadczenia, o których mowa w § 58 ust. 2. Oświadczenia załącza się do notatki z badania rynku.";
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Wzór
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 4 PKT 5/O KTÓRYCH MOWA W ART. 4 PKT 8/KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA KWOTĘ, O KTÓREJ MOWA W ART. 4 PKT 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wzór
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 4 PKT 5/O KTÓRYCH MOWA W ART. 4 PKT 8/KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA KWOTĘ, O KTÓREJ MOWA W ART. 4 PKT 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Numer postępowania | Data złożenia i numer wniosku /dokument zapotrzebowania** | Data wszczęcia postępowania/ ogłoszenia o zamówieniu** | Przedmiot zamówienia | Tryb postępowania** | Rodzaj zamówienia** | Kod CPV** | Szacunkowa wartość zamówienia netto w | Wartość zawartej umowy/zamówienia w złotych*** | Numer i data podpisania umowy*** | Data ogłoszenia o udzieleniu zamówienia** | Nazwa i adres wykonawcy*** | Uwagi | ||
złotych | euro | netto | brutto | |||||||||||
* niepotrzebne skreślić
** wypełnić w zależności od rodzaju zamówienia, którego dotyczy rejestr
*** wypełnienie fakultatywne w przypadku rejestru zamówień publicznych o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych